חם ברשת

יוסף חדאד: "תימן בוערת, תנו לצה"ל לדבר בערבית"

איש ההסברה הבהיר לעוקביו: "כל בן עוולה שמחליט לתקוף סנטימטר אחד מהמדינה שלנו חייב לדעת שהתגובה תהיה חסרת תקדים. ככה מדברים ערבית במזרח התיכון"

אא

אחרי המתקפה של חיל האוויר הישראלי בתימן, במסגרתה הושמדו מתקנים אסטרטגיים, פעיל ההסברה יוסף חדאד יוצא נגד המורדים החות'ים.

"תימן עדיין בוערת מהפצצות חיל האוויר בתגובה לכטב"ם לתל אביב וזה טוב, אבל כאן בתמונה זו לא תימן - זה צפון ישראל. לא משנה חות'ים, חיזבאללה או חמאס. לא משנה תל אביב, מטולה או שדרות. מדינה במזרח התיכון שרוצה להשיב את הביטחון, ההרתעה והכבוד הלאומי - צריכה לדבר בערבית כל הזמן".

"תראו את העוצמות של צה"ל. ככה נראית עיר הנמל אל-חודידה, אחד מהמעוזים של החות'ים בתימן. כבוד ענק לצה"ל. לזה בדיוק אני מתכוון כשאני אומר תנו לצה"ל לדבר בערבית אל מול הטרור. רק תארו לכם אם זו הייתה התגובה שלנו במל"ט הראשון שהגיע לאילת".

בהמשך הוסיף חדאד: "דין אילת ודין תל אביב ודין קריית שמונה צריך להיות אחד. אסור לנו להפריד. כל בן עוולה שמחליט לתקוף סנטימטר אחד מהמדינה שלנו חייב לדעת שהתגובה תהיה חסרת תקדים. ככה מדברים ערבית במזרח התיכון, ככה מדינת ישראל תחזיר את ההרתעה ואת הכבוד שאיבדה ולא בגלל צה"ל - אלא בגלל מקבלי ההחלטות שלא מבינים את המציאות מזרח תיכונית. תנו לצה"ל לדבר בערבית".

תגיות:תימןחיל האווירחם ברשתהפצצותיוסף חדאד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה