חם ברשת

לאחר פיגוע הכטב"ם בתל אביב: מתן ברנס, ששכל את שני הוריו, בפוסט מזעזע

לפני כשבועיים שכל מתן ברנס את הוריו ניר ונועה שנהרגו מפגיעה ישירה של כטב"ם. בפוסט קורע לב שהעלה לאינסטגרם זעק הנער על הצביעות האיומה בתקשורת

רסיסי כטב"ם (צילום: דוד כהן / פלאש 90)רסיסי כטב"ם (צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

מתן ברנס, ששכל את הוריו ניר ונועה, מפגיעה ישירה של כטב"ם בצפון, הגיב הבוקר (ראשון) לצביעות האיומה בתקשורת.

בסטורי שהעלה לרשת החברתית אינסטגרם, כתב ברנס: "כשנרצחו זוג הורים ברמת הגולן - שידור של רוקדים עם כוכבים. כטב"ם בת"א: שידור מיוחד בארבע בבוקר. כולם שווים. אבל יש שווים יותר ושווים פחות".

נועה וניר ברנס הי"ד, הורים לשלושה ילדים מהיישוב אורטל שבצפון רמת הגולן, נרצחו לפני שבועיים כשרכבם ספג פגיעה ישירה של רקטה שירה חיזבאללה. מתחקיר צה"ל עליה מערכת כיפת ברזל לא ניסתה ליירט את הרקטה שפגעה בהם בשל העובדה שהכביש שבו נסעו מוגדר כ"שטח פתוח", אזור שבו מערכות ההגנה האווירית לא פועלות.

במהלך ההלוויה הכואבת ספד מתן להוריו: "הם היו המתנה הכי גדולה בחיים שלנו, האוויר לנשימה שלנו. היינו משפחה מאוחדת ושמחה כל כך. אבא שלי היה בן אדם כל כך טוב, הוא היה תמיד דואג שיהיה לכולם הכול, כל מי שהיה צריך משהו הוא היה מביא לו בלי ישר להגיד 'לא, כמה, איך, למה' ישר הוא מביא. היה לו חברים בכל העולם, הוא היה דמות להערצה, בן אדם טוב, שנותן, שאוהב לא משנה איזה עדה, גזע ומין, הוא אהב את כולם.

"ואמא שלי שהביאה אותי לחיים, האוויר לנשימה שלי, אני לא יכול לדבר עלייך ככה. את החברה הכי טובה שלי, אני ילד של אמא, אני לא מתבייש להגיד את זה, ואני רוצה לומר שאני מודה לך על כל דבר, אנחנו דומים באופי וגם בנראות. איך את היית אומרת לי כל הזמן 'אין מה לעשות, בעיה שלך, אני אמא שלך' וזה נכון", הוסיף מתן. "אני רוצה להגיד לכם תודה על החיים הנפלאים האלה, על האחים שלי, שעכשיו הפכתי להיות מאח גדול לאבא ואמא".

תגיות:כטב"םחרבות ברזלמתן ברנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה