תוכן שיווקי

נתיב מובייל מציגה: העידן החדש של הסמארטפונים בגרסה מוגנת בהשגחת רבנים

לפני כולם: חברת הסלולר המסונן המובילה נתיב מובייל, החלה בשיווק שני הסמארטפונים המתקפלים החדשניים ביותר של סמסונג במהדורה מוגנת • כל הפרטים על השכלולים החדשים הצפויים לכם

מכשירי נתיב מובייל | צילום: יח"צמכשירי נתיב מובייל | צילום: יח"צ
אא

נתיב מובייל, החברה המובילה בשירותי סלולר מוגנים תחת חותמת הכשרות המהודרת מאת בית ההוראה של מרן הגאון רבי ניסים קרליץ, ממשיכה להקדים את שוק הסמארטפונים המסוננים וגאה להציג בפניכם את שני הסמארטפונים המתקפלים החדשניים ביותר של סמסונג - Galaxy Z Fold 6 ו-Galaxy Z Flip 6, בגרסה מוגנת ומסוננת במיוחד עבור ציבור שומר התורה והמצוות.

ה-Galaxy Z Fold 6 החדש מציג עיצוב מהפכני - דק יותר, קל יותר (239 גרם), עם מסך חיצוני גדול של 6.3 אינץ' ובהירות מרשימה של 2600 ניטים והוא מצויד במעבד רב עוצמה ועמיד במיוחד בפני מים ואבק (תקן IP48).

ה-Galaxy Z Flip 6 גם עבר מקצה שיפורים ומציג סוללה משודרגת של 4000mAh אשר תחזיק לכם לאורך כל היום, ומצלמה ראשית המונה 50 מגה-פיקסל ומספקת איכות מרהיבה. גם ה- Flip 6 מצויד במעבד החדיש ובעמידות משופרת, ויחד עם זאת המבנה שלו נותר דק ונוח לשימוש.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>
עם רכישת המכשירים החדשים בנתיב מובייל, תוכלו ליהנות מכל היתרונות הטכנולוגיים הללו בצורה מבוקרת וכשרה. השירות של החברה כולל סינון תוכן מתקדם, תמיכה טכנית מקצועית ומותאמת אישית, לרבות אפשרויות חסימה או פתיחת אתרים לפי דרישה. התוכנה המתקדמת של נתיב מובייל אף משתמשת באלגוריתמים מתקדמים כדי לנתח תוכן מקוון בזמן אמת וחוסמת אוטומטית כל מידע שנחשב כבלתי הולם.

בשורה זו היא המשך לשירות הייחודי אותו מעניקה חברת נתיב מובייל, בו היא מציעה את הסמארטפונים העדכניים והמתקדמים ביותר בעולם, כשהם כוללים את מערכת סינון התכנים המתקדמת ביותר בשוק. זאת בין היתר בשל הסכם שיתוף הפעולה הבינלאומי מול מעצמת הטכנולוגיה 'סמסונג', המאפשר לה להכניס לסמארטפון את תוכנות הסינון וההגנה, בלי לפגום במערכת ההפעלה של המכשיר.

מלאי המכשירים של נתיב מובייל כולל גם דגמים במחירים נוחים מאוד, החל מ-490 ש"ח בלבד!

צרו קשר עוד היום כדי להזמין את המכשירים החדשים ולהתחיל ליהנות משלל העדכונים והשכלולים הכי מדוברים בעולם הטכנולוגיה העכשווי - בדרך הנכונה והכשרה.

תגיות:נתיב מוביילסלולר מוגן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה