חדשות בארץ

דובר צה"ל בערבית: "גוברים הסימנים שמוחמד דף חוסל"

אל"מ אביחי אדרעי ציין כי חיל האוויר שיגר את הפצצות והטילים לאחר שווידא שראפע סלאמה, מפקד חטיבת ח'אן יונס, יושב לצידו של מוחמד דף. לדבריו, "מאת האחוזים שראפע סלאמה נהרג"

המתחם בו שהה מוחמד דף, לאחר התקיפה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)      המתחם בו שהה מוחמד דף, לאחר התקיפה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)     
אא

דובר צה"ל בערבית, אל"מ אביחי אדרעי, אמר היום (ראשון) בריאיון לסקיי ניוז, כי ביומיים האחרונים התגברו הסימנים המוכיחים שמבצע חיסולו של ראש הזרוע הצבאית בחמאס, מוחמד דף, הצליח.

לדבריו, "עד לרגע זה אין אישור רשמי במאת האחוזים, אך הסימנים גוברים וישראל מסתמכת בפעולה המסובכת והמיוחדת הזאת, על מידע מודיעיני ולפיכך, חיל האוויר שיגר את הפצצות והטילים על האזור, לאחר שווידא שראפע סלאמה, מפקד חטיבת ח'אן יונס בחמאס, יושב לצידו של מוחמד דף. ווידאנו במאת האחוזים שראפע סלאמה נהרג בתקיפה הזאת, ולכן גוברים הסימנים שמוחמד דף נהרג גם הוא, אך  אנחנו זקוקים לאישורים ואנחנו נשיג אותם".

כזכור, לפני שמונה ימים הטילו מטוסים פצצות כבדות משקל ומספר טילים לעבר מתחם באזור אל מוואסי בחאן יונס, בו על פי המידע המודיעיני נמצאים דף וסלאמה. התקיפה בוצעה בצורה כזו שטילים פגעו בבניין. הפגיעה השנייה הייתה של טיל שהרס את כל הבניין. הפגיעה השלישית הייתה סביב המתחם כדי למנוע הגעת מחלצים והרביעית פצצות עומק חודרות קרקע.

הפלסטינים דווחו על כ-20 הרוגים ועשרות נפגעים. הגופות הועברו לבתי חולים שהפכו ליעדים מבוצרים, על פי צה"ל כדי למנוע נזילת מידע. מאוחר יותר אישר חמאס כי מפקד חטיבת חאן יונס אכן נהרג בתקיפה אך לדבריהם דף בחיים.

דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי אמר שלשום כי חמאס "מסתיר מה קרה לדף, אנחנו נגלה ונחשוף מה קרה לו". בחמישי שעבר חשף דובר צה"ל בערבית הקלטות של תושבים בעזה, זמן קצר לאחר הגעת הידיעות על ניסיון החיסול של דף. בשיחה נשמע אחד הדוברים אומר לחברו: "הם חיסלו את דף! אינשאללה יחסלו גם את סינוואר".

תגיות:מוחמד דףחיסול ממוקד בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה