חדשות בארץ

גלנט: "נרחיב שימוש בכלי טיס לתקיפת מחבלים ביו"ש"

שר הביטחון יואב גלנט קיים פגישת עבודה ראשונה עם אלוף הפיקוד הנכנס, אבי בלוט. ההנחיה לכוחות ביו"ש: "חיסול שיטתי של כל גדודי הטרור"

שר הביטחון ומפקדי פיקוד מרכז (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)שר הביטחון ומפקדי פיקוד מרכז (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
אא

שר הביטחון יואב גלנט קיים היום (ראשון) הערכת מצב ראשונה עם מפקד פיקוד המרכז הנכנס האלוף אבי בלוט, בהשתתפות מפקד אוגדת יו"ש תת-אלוף יקי דולף, מפקד מג״ב יו"ש תת-ניצב ברק מרדכי, קציני הפיקוד ונציגי השב"כ.

בדיון, שר הביטחון קיבל סקירה על פעילות הכוחות בגזרה לסיכול ניסיונות פיגועים, לחיסול ההתארגנויות החמושות במחנות הפליטים ולשיפור מרכיבי הביטחון ביישובים עבור חיזוק ביטחון התושבים.

גלנט אמר בתום הערכת המצב: "גזרת פיקוד המרכז היא גזרה שבה טרור מבעבע, בין היתר כתוצאה מהכוונה של איראן, חיזבאללה וגורמים אחרים ששואפים לערער את המצב כאן. אתמול פעלנו 2,000 קילומטר ממדינת ישראל, כעת אנחנו נמצאים בלב מדינת ישראל, גם כאן אנחנו נדע לפעול. לפני חודשים אחדים הסרתי את המגבלות על הפעלת כלי טיס של חיל האוויר כולל תקיפה בפיקוד המרכז, על מנת לסכל טרור מבלי לסכן חיילים באופן מיותר - אם יהיה צורך, אנחנו נרחיב את העניין הזה".

על פי שר הביטחון הוא הנחה את צה"ל לוודא שכל פעולות גדודי הטרור בתוך מחנות הפליטים מסוכלות. לדבריו, "אנחנו הולכים ומרסקים את הגדודים האלה - בג'נין, בטולכרם, בטובאס ובמקומות אחרים. אנחנו נפעל בהתאם, לא נאפשר להביא מצב שאזרחי ישראל יהיו תחת סיכון כתוצאה מפעולתם של טרוריסטים שמוכוונים מאיראן".

תגיות:יואב גלנטסיכול טרורפיקוד מרכז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה