חם ברשת

הפתעה: גורי אלפי שיתף סטורי עם פסיקה של הרב עובדיה יוסף זצ"ל - זו הסיבה

הקומיקאי בעד החזרת החטופים, הוא פרסם סטורי עם פסיקה של הרב וכתב: "הרב הדגיש בפסיקתו שהסכנה המיידית לנפש גוברת על הסכנה העתידית. החיים הם המטרה הנעלה. הוא הניח שאם מחבל משוחרר ינסה לפגוע בנו, הוא יחוסל"

גורי אלפי (צילום: משה שי / פלאש 90)גורי אלפי (צילום: משה שי / פלאש 90)
אא

הקומיקאי גורי אלפי שיתף בסטורי שלו ציטוט של הרב עובדיה יוסף זצ"ל. הציטוט הזה הפתיע רבים, כיוון שלא זכור שאלפי שיתף בעבר ציטוטים של רבנים. אלפי כתב כי "הרב הדגיש בפסיקתו שהסכנה המיידית לנפש גוברת על הסכנה העתידית. החיים הם המטרה הנעלה, עם העתיד נדע להסתדר. הרב הניח שאם מחבל משוחרר ינסה לפגוע בנו, הוא יחוסל".

אלפי הסביר לעוקביו את המסר שרצה לשדר וכתב: "שום עסקה שבה ינצלו חייהם של עשרות בני אדם, ועוד עשרות משפחות שיזכו להביא את אהוביהם למנוחת עולמים – היא לא עסקה מופקרת. פדיון שבויים עכשיו – סגירת חשבונות עם האויב האכזר, מיד אחר כך".

עוד קודם, אלפי סיפר בראיון ל-ynet כיצד הבין שיש מלחמה בישראל. "שש וחצי בבוקר, אמא שלי מעירה אותי בטלפון – שזה בדרך כלל ראוי לסינון, כי או שהיא התיישבה בטעות על המכשיר או שהיא שכחה ששבת היום - אז עניתי באיזה בוז, 'מה?!' והיא אומרת: 'איפה אתה? התחילה מלחמה'", הוא סיפר. "אז אמא שלי בעצם העירה אותי למלחמה. אני בן 47, ואמא שלי ממש אמרה לי: קום, בן, התחילה מלחמה".

עוד סיפר גורי כי מאז המלחמה הוא "התפכח". לדבריו, "הפלסטינים הם שוב הקורבן מבחינת העולם. ואתה אומר: רגע, מה קורה פה? איפה האנשים שלי בעולם, שידאגו לחידוש הערכים ולהבנה שלא עורפים, לא חוטפים – בטח לא ילדים וזקנים? פתאום זה לא ככה, ולמה? כי זה אנחנו. כי ישראל. כי יהודים. ואתה אומר: וואי, חזרתי 80 שנה בזמן, או אולי בכלל לפוגרומים הגדולים הראשונים. אין ספק בכלל שהתפכחתי".

תגיות:הרב עובדיה יוסףגורי אלפיחטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה