סגולות

5 סגולות מופלאות להשיב בנים ובנות טועים לחיק המשפחה והדרך הטובה

האישה בכתה בצער גדול. אמרה לה הרבנית: אם תעשי דבר שבשבילך הוא מסירות נפש אמיתית למען השם – עוד תזכי שבנך ילמד בישיבה בירושלים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

1. שהאם תדליק נרות שבת בשמן זית, ובזמן. ותאמר לאחר מכן מזמור נ"א, ותבקש "מאוצר מתנת חינם שילדי ישובו בתשובה שלמה".

2. בשם הרבי מפשיסחא זי"ע, שההורים יברחו מכל סרך מחלוקת או מריבה, ויהיו רודפי שלום, ואשרי חלקם לפייס ולהתפייס. ועל כך נאמר "כל המעביר על מידותיו – מעבירין לו על כל פשעיו", ו"רחמנא לבא בעי".

3. יקפידו בני הבית לומר לפני ברכות ההבדלה ג' פעמים את ג' הפסוקים: "ה' צבאות עמנו משגב לנו אלוקי יעקב סלה"; "ה' צבאות אשרי אדם בוטח בך"; "ה' הושיעה המלך יעננו ביום קראנו" (שפתי ישנים חלק ו).

4. כתב ר' חיים מוולוז'ין בנפש החיים שער א': פרק שירה כולל כל הכוחות כולם, ונמשך על ידו שפע עצום ונפלא. ויאמרו ההורים פרק שירה מילה במילה במשך 40 יום, ולאחר אמירתו בכל יום יאמרו את הנוסח "יהי רצון מלפניך שמכוח פרק שירה ימשך הארה לנפש רוח ונשמה של (לומר שם האם או הבת ושם האם) לחזרה בתשובה שלמה לילך בדרך הטובה, כן יהי רצון". (מכוח סגולה זו היו בשורות טובות וישועות).

5. סיפרה הרבנית קנייבסקי ע"ה שפעם אחת הגיעה אליה אישה מחו"ל, בקשר לבנה שסטה מהדרך הטובה, והאישה בכתה בצער גדול. אמרה לה הרבנית: אם תעשי דבר שבשבילך הוא מסירות נפש אמיתית למען השם – עוד תזכי שבנך ילמד בישיבה בירושלים. האישה קיבלה את הדברים, ואכן עשתה מעשה של מסירות נפש בשבילה, וכיסתה את ראשה במטפחת, שדבר זה בקהילתה היה שונה. וסיפרה הרבנית שתוך זמן קצר בנה שב לחיק היהדות, וכעת הוא לומד בישיבה בירושלים. מדהים.

שנזכה שכל בנינו ובנותינו ילכו בדרך התורה והמצוות.

תגיות:סגולותבנים צדיקים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה