חדשות בארץ

נתניהו בדרך לוושינגטון: "אפגש עם ביידן, האריס וייתכן שגם עם טראמפ"

בצל פרישת ביידן: ראש הממשלה המריא לארצות הברית, שם ינאם בפני שני בתי הקונגרס, וייפגש עם הנשיא ביידן וסגניתו קמלה האריס

(צילום ארכיון: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום ארכיון: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הבוקר (שני) לוושינגטון, וצפוי להיפגש עם הנשיא האמריקני ג'ו ביידן, בצל הודעתו הדרמטית של זה האחרון כי לא יתמודד לקדנציה נוספת.

אל נתניהו יתלוו נעה ארגמני שחולצה משבי החמאס ואביה יעקב, שלי שם טוב, אמו של החטוף עומר שם טוב, טלי, אמו של רן גווילי שגופתו מוחזקת בעזה, לצד משפחות חטופים ומשפחות שכולות נוספות.

נתניהו מסר: "אני יוצא עכשיו לביקור חשוב ביותר בארצות הברית, בזמן שישראל נלחמת בשבע חזיתות ובזמן של אי-ודאות פוליטית גדולה בוושינגטון. בביקור הזה אנאם בפעם הרביעית בפני שני בתי הקונגרס בתור ראש ממשלת ישראל. בנאומי אדגיש את התמיכה הדו-מפלגתית ואומר להם שבלי קשר למי ייבחר להנהיג את העם האמריקני אחרי הבחירות לנשיאות, ישראל היא בעלת בריתו החשובה ביותר במזרח התיכון".

נתניהו הזכיר את ביידן,  אך לא התייחס במפורש לפרישתו מהמירוץ לנשיאות. "אני אמור להיפגש עם הנשיא ג'ו ביידן שאני מכיר מעל ל-40 שנה. זאת תהיה הזדמנות להודות לו על הדברים שעשה, וגם הזדמנות לדון איתו על נושאים חשובים לשתי המדינות שלנו בחודשים הקרובים, לשתף פעולה לשחרור כל חטופינו, לשתף פעולה להשגת הניצחון על חמאס ולשתף פעולה נגד הטרור והתוקפנות וציר הרשע של איראן. שאויבינו ידעו שארצות הברית וישראל עומדות יחד היום, מחר ולתמיד", אמר.

במהלך שהותו בוושינגטון אמור ראש הממשלה להיפגש עם הנשיא ביידן ועם סגניתו קמלה האריס, שהחלה במירוץ לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית. כן ייתכן שייפגש אף עם הנשיא לשעבר ומועמד הרפובליקנים לנשיאות דונלד טראמפ.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:בנימין נתניהוארה"בג'ו ביידן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה