חדשות בארץ

צה"ל לאוכלוסייה במזרח חאן יונס: "להתפנות!"

פעולה רחבה בשכונות המזרחיות של העיר העזתית. הפלסטינים מדווחים על מספר נפגעים. עשרות מחבלים חוסלו, כולל משתתפים בטבח בעוטף

לחימה בעזה (צילום: דובר צה"ל)לחימה בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל הרחיב היום (שני) את הפעולה ההתקפית במזרח חאן יונס, תוך שהוא קורא לאוכלוסייה העזתית לנוע מערבה אל אזור המוואסי, המוגדר שטח הומניטרי.

על פי דובר צה"ל, "עקב פעולות טרור רבות וירי תלול מסלול לעבר מדינת ישראל מהחלק המזרחי של המרחב ההומניטרי, השהות במרחב זה הפכה מסוכנת. לכן, בעת הזו התבצעה התאמה של המרחב. ההתאמה הינה ביחס למידע מודיעיני מדויק לפיו חמאס מיקם תשתיות טרור באזור שהוגדר כמרחב הומניטרי. האזהרה המוקדמת מתבצעת על מנת לצמצם את הפגיעה באוכלוסייה האזרחית ולהרחיק אותה ממרחב הלחימה".

בהודעה שנשלחה לתושבי עזה נכתב: "למען ביטחונכם, אתם מוזמנים להתפנות מיד למקלטים הממוקמים מערבה באזור ההומניטרי המעודכן. האזור שאתה נמצא בו הוא אזור לחימה מסוכן".

מלבד חאן יונס, כוחות צה"ל חיסלו עשרות מחבלים ותקפו עשרות מטרות טרור ברצועת עזה ביממה האחרונה.

כוחות אוגדה 162 ממשיכים בלחימה במרחב רפיח. לוחמי חטיבה 401 חיסלו עשרות מחבלים במרחב תל אל-סולטאן, בקרבות פנים מול פנים ובשיתוף פעולה עם כלי טיס של חיל האוויר. כוחות חטיבת גבעתי חיסלו מספר מחבלים, בהם חוליית מחבלים חמושה.

במרכז הרצועה, לוחמי חטיבת אלכסנדרוני חיסלו מספר מחבלים. בנוסף, מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו כ-35 מטרות טרור ברחבי הרצועה, ביניהם משגר במרחב חאן יונס שכוון לעבר שטח הארץ.

חוסל מחבל שהשתתף בטבח בעוטף

כלי טיס של חיל האוויר, בהכוונת אוגדת עזה, אמ״ן ושב"כ תקף וחיסל את המחבל מוחמד אבו סידו. מחבל הנוח'בה פשט לשטח הארץ ב-7 לאוקטובר ולקח חלק בפעולות טרור כנגד כוחותינו במהלך התמרון.

תגיות:חאן יונסמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה