מעניין

איש הלגו ששימח ילדים חולי סרטן - הגשים חלום והפך לאח

מאור כהן - שבמשך שנים התנדב במחלקות של ילדים חולי סרטן וקיבל את הכינוי 'איש הלגו' הודות לקופסאות הלגו שחילק לילדים - הגשים חלום, והפך לאח

אא

במשך למעלה מ-10 שנים התנדב מאור כהן (44) עם ילדים חולי סרטן, במחלקות האונקולוגיות בבתי החולים בארץ, ובזכות ערכות הלגו שהוא מחלק להם זכה בכינוי 'איש הלגו'. 

אחרי שירות צבאי ארוך במיוחד ותואר שני שסיים במדעי המדינה, לאחרונה החליט כהן להגשים חלום ישן שלו, והפך לאח. "אני מגיע לכאן כמעט כל יום עד הערב, ומשהו לא שלם כי אני רואה את האחיות, את הצוות, שאחרי שאני הולך הוא נשאר ועושה את העבודה הקשה וזה בער בי. 

"החלטתי שרק זה מה שאני רוצה, ושזה החלום שלי להיות אח", הוא משחזר. "בסביבה שלי חשבו שאני עובד עליהם. זה לא קייטנה, יש פה דרישות והיה לי קשה. הרבה פעמים 'איימתי' לעזוב".

כיום הוא עובד בבית החולים איכילוב - שם החל לראשונה את דרכו כמתנדב, ושם גם נולדו כל ארבעת ילדיו. "להיכנס לכאן בפעם הראשונה במדים של אח, זו הייתה צמרמורת בכל הגוף וחרדת קודש עילאית", הוא מספר. 

ומה קורה כשהוא מסיים את המשמרת, ופושט את מדי האח? ניחשתם נכון, הוא לובש את מדיו האחרים, מדי איש הלגו שמהם הוא לא מסוגל להיפרד, וממשיך לשמח את הילדים וההורים בכובעו השני. 

 

 

 

תגיות:חוליםאחמרגשמתנדב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה