חדשות בארץ

נשיא פרגוואי: "עומדים לצד היהודים לא משנה מה המחיר"

נשיא פרגוואי סנטיאגו פנייה נשא דברים בכנס בארגנטינה, לציון 30 לפיגוע שביצע החיזבאללה במטה הקהילה היהודית. הודיע לפרלמנט בארצו כי הוא מתחייב לקדם את העברת שגרירות המדינה לירושלים

נשיא פרגוואי (צילום: לפי סעיף 27א')נשיא פרגוואי (צילום: לפי סעיף 27א')
אא

נשיא פרגוואי סנטיאגו פנייה הודיע היום (שני) כי הוא מקדם את העברת שגרירות ארצו לירושלים. ההודעה נמסרה לבית הנבחרים בפרגוואי, בתגובה לשאילתא בנושא. יש לציין כי פנייה התחייב לפני 10 חודשים, בעת ביקור בישראל, להעביר את השגרירות מתל אביב, והמהלך לא בוצע. לדבריו, התהליך מתקדם ומדובר "בצעד קריטי באווירה הבין לאומית הקיימת היום כנגד היהודים".

פנייה הסביר בדבריו: "פרגוואי היום, כמו בעבר, עומדת לצד היהודים לא משנה מה המחיר. אני אגיד את זה שוב בכל מקום שישמעו אותי. אנחנו עומדים לצד המטרה הצודקת של העם היהודי בארצו ועל כן אני מודיע כי שגרירות פרגוואי בישראל תעבור לירושלים בהקדם".

נשיא פרגוואי השתתף בשבוע שעבר בכנס בארגנטינה, לציון 30 שנה לפיגוע במטה הקהילה היהודית, אותו ביצע מחבל חיזבאללה. במהלך נאומו בכנס אמר בין היתר: "30 שנה לפיגוע הפחדני. אנו זוכרים בכאב את הקורבנות. פרגוואי הייתה ונשארה ידידת ישראל ואנו גאים שתמכנו בהקמת מדינת ישראל, בעלת ברית חשובה למדינתינו. עלינו להמשיך להילחם בטרור ובאנטישמיות".

תגיות:פרגוואיסנטיאגו פנייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה