חדשות בארץ

נתניהו למשפחות החטופים: "נחושים להחזיר את כולם. התנאים לעסקה מבשילים"

ראש הממשלה נפגש הלילה עם נציגי משפחות החטופים, ואמר כי התנאים לשחרור החטופים הולכים ומבשילים, בשל הלחץ האינטנסיבי על חמאס

נתניהו (צילום: Shalev Shalom / POOL)נתניהו (צילום: Shalev Shalom / POOL)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הלילה (בין שני לשלישי) בוושינגטון עם נציגי משפחות החטופים שהתלוו לפמליה שלו, וכן עם נציגי משפחות החטופים שנמצאים בארצות הברית.

נתניהו אמר למשפחות: "התנאים הולכים ומבשילים לעסקה. זהו תהליך, לצערי זה לא במכה אחת, יהיו שלבים – אבל אני מאמין שאנחנו יכולים לקדם את העסקה ולהשאיר בידנו את המנופים להביא לשחרורם של האחרים".

עוד הוסיף ראש הממשלה: "אנחנו נחושים להחזיר את כולם. התנאים מבשילים, מן הטעם הפשוט שאנחנו מפעילים לחץ מאוד חזק על חמאס. אנחנו רואים שמתחילה שבירה ברוח של האויב".

"הנסיעה נותנת לנו הזדמנות גם להביא בפני הנציגים האמריקניים והעם האמריקני את החשיבות של התמיכה שלהם במאמצים שאנחנו עושים יחד איתם כדי להביא לשחרור כל החטופים, גם החיים וגם המתים. לצערנו יש חללים. היום התבשרנו על עוד שניים שהתברר לנו שהם אינם בחיים", לשון נתניהו, "אנחנו נחושים להחזיר את כולם. התנאים להחזיר אותם מבשילים, מן הטעם הפשוט שאנחנו מפעילים לחץ מאוד מאוד חזק על חמאס. אנחנו רואים שינוי מסוים, ואני חושב שהשינוי הזה ילך ויגדל. אנחנו מתכוונים לעשות את זה - זוהי מטרת מלחמה".

בתום הפגישה אמר ראש הממשלה: "אני עושה כל מה שביכולתי לשלב בין היעד האנושי ההכרחי והציווי להחזיר את החטופים, ובמקביל לשמר את קיומה של מדינת ישראל. אני לא מוכן בשום אופן לוותר על הניצחון על החמאס. אם אנחנו נוותר עליו, אנחנו בסכנה מול כל ציר הרשע של איראן. ההחלטות שאנחנו מקבלים הן החלטות הרות גורל לעתידה של מדינת ישראל ולמפעל הציוני".

בפגישה השתתפו גם חיילים שנלחמו בשמחת תורה ונלחמו ברצועה, ומתלווים למשלחת, וכן נציגי משפחות שכולות שאיבדו את בניהן בלחימה בעוטף ובעזה. עוד השתתפו בפגישה ראש המל"ל צחי הנגבי, מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי, מזכיר הממשלה יוסי פוקס, המזכיר הצבאי רונן גופמן, ומתאם השבויים והנעדרים גל הירש.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חטופיםבנימין נתניהוחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה