חדשות בעולם

נכנס להתקלח בחדר המלון, נכווה בכל גופו ומת מפצעיו

אלכס כרוניס בן ה-76 התארח במלון בקנטקי, ארה"ב. המים במקלחת היו כל כך חמים עד שהפילו אותו על הרצפה והוא לא הצליח לסגור אותם. כרוניס סבל מכוויות בדרגה שלישית, וכחצי שנה לאחר התקרית מת מפצעיו. בית המשפט קבע כי בני משפחתו יפוצו ב-2 מיליון דולר

בעיגול: אלכס כרוניס. באדיבות המשפחהבעיגול: אלכס כרוניס. באדיבות המשפחה
אא

אלכס כרוניס, 76, התארח לפני כ-3 שנים במלון אקונו לודג' בארלנגר, קנטקי שבארצות הברית. כאשר נכנס להתקלח, המים היו כל כך חמים עד שהפילו אותו על רצפת המקלחת והוא לא הצליח לסגור אותם במשך זמן רב. כרוניס סבל מכוויות בדרגה שלישית, שבסופו של דבר גרמו למותו בטרם עת. לאחרונה, פרשה זו הגיעה לסיומה כאשר בית המשפט פסק לטובת משפחתו של כרוניס והורה למלון לפצות אותה ב-2 מיליון דולר.

על פי כתב התביעה, שני מקורבים של כרוניס נחלצו לעזרתו לאחר ששמעו את נפילתו וצעקותיו. הטמפרטורה של המים הייתה מעל 65 מעלות, ועל פי עורך הדין של המשפחה, אם מבוגר ייחשף למים בטמפרטורה כזו למשך 2 שניות בלבד – הוא יסבול מכוויות בדרגה שלישית.

כרוניס, בעל דוכן מזון, הגיע לביקור באזור סינסינטי לצרכי עבודה. לאחר התקרית, הוא השתמש בתרופות ללא מרשם בשביל לטפל בכוויות שלו כדי שיוכל לעבוד בפסטיבל מקומי. הוא הלך לבית חולים שנמצא סמוך למקום, אך עזב כדי לחזור לעבודה.

יומיים לאחר מכן, כרוניס חזר לבית החולים, שם עבר ניתוח להשתלת עור ונשאר מאושפז במקום במשך כמעט חמישה חודשים. לאחר מכן, הוא הועבר למרכז שיקומי בעיר הולדתו נוקסוויל, טנסי. על פי כתב התביעה, כרוניס בילה חודשים ארוכים בבית החולים לאחר התקרית במלון, עבר הליכים רפואיים רבים וסבל מכאבים נוראיים לפני שבסופו של דבר מת מפצעיו.

חבר המושבעים פסק כי בעל המלון, סנג'אי פאטל, לא נקט באמצעי הזהירות הנדרשים בשביל לוודא שחדרי המלון ומתקניו בטוחים לשימוש האורחים.

פסק הדין קבע כי בית המלון יפצה את בני משפחתו של כרוניס בקרוב ל-1.3 מיליון דולר עבור כיסוי ההוצאות הרפואיות, 250 אלף דולר פיצוי על הכאב וסבל שנגרם לכרוניס לפני מותו, יותר מ-16 אלף דולר עבור הוצאות הלוויה ו-500 אלף דולר פיצויים עונשיים.

תגיות:בית משפטחדשות בעולםפיצויים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה