סלבס בהתחזקות

מור ממן: "הדבר הכי חשוב בבעל - שתהיה לו יראת השם"

מלכת היופי לשעבר לעוקביה: "אל תמרחו את הזמן, אם זה זה - יאללה להתחתן. ואין לגעת עד שאין טבעת"

אא

למלכת היופי לשעבר, מור ממן, אין ספק מה התכונות הכי חשובות בבעלה לעתיד ובכלל, מה כל אשה צריכה לחפש בגבר. בסשן שאלות ותשובות שקיימה, כפי שהיא עושה מפעם לפעם במוצאי שבת, היא אפשרה לעוקביה לשאול כל מה שהם רוצים בענייני זוגיות.

כידוע, ממן התארסה לאחרונה, אך החליטה לוותר על החתונה לאחר שהגיעה לתובנות חדשות. היא נשאלה אם יש לה סגולה מיוחדת לחתונה וענתה: "אם הייתה לי סגולה מומלצת לזיווג אז כבר הייתי מתחתנת". עוקבת אחרת פנתה אליה ושאלה "היית יוצאת עם גבר בן 30 שמוכן ומקבל אותך כמו שאת, עם הילדים ועם הכל?". ממן ענתה לה: "מה זה כמו שאני? אני זכייה של החיים! ככה כל אחת צריכה לראות את עצמה ולא פחות מזה. והילדים שלי? יותר זכייה ממני".

בהמשך נשאלה "על מה להסתכל כשבוחנים גבר לחתונה?". ממן השיבה: "קודם כל מציאת חן. אחר כך לבדוק מידות שלו - איך הוא מתנהג להורים שלו, לסביבה שלו. אם יש לו יראת השם, שזה הכי חשוב. שיש לכם דרך משותפת. ומאוד רצוי לעשות שיחת תיאום ציפיות על ההתחלה - מה אתה מצפה ומה אני מצפה".

לסיום הדגישה ממן כי "אל תמרחו את הזמן, אם זה זה - יאללה להתחתן. ואין לגעת עד שאין טבעת".

בפוסט נפרד שכתבה, ממן הצהירה כי "גם כשאני אתחתן, זהו - אני לא אפרסם יותר את הזוגיות שלי, ואני אכנס לזוגיות רק אחרי שאני בטוחה שאני יכולה להכיל אותה. אני לא מאמינה בעין הרע בכלל, כי אין עוד מלבדו. למי שיש בעיה או כואב לו לראות, שיבוא בטענות לקדוש ברוך הוא - כי כל מה שיש לי, זה ממנו".

 

איך אפשר להציל את הנוער מציפורני הטיקטוק? בואו להיות שותפים במיזם הערבות ההדדית הגדול של הידברות. לחצו כאן >>>

תגיות:מור ממןסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה