חם ברשת

"תתביישו": הבעל נמצא בעזה, החברה ניתקה לאשתו וילדיו את הגז

הקומיקאי חנוך דאום שיתף את סיפורו של נתנאל, אחרי שחברת אמישראגז החליטה לנתק אותו מגז כיוון שלא יכל לשלם: "סליחה שהוא נמצא ברפיח". בעקבות הפרסום, החברה הגיעה וטיפלה במקרה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הסטנדאפיסט וכוכב הרשת, חנוך דאום, העלה אתמול (שני) פוסט ברשתות החברתיות, בו הוא חושף כי חברת הגז, אמישראגז, סגרה את הגז ללוחם המילואים נתנאל, שלא יצא מעזה מתחילת המלחמה. זהו אחד מאותם מקרים בהם קיימת חוסר רגישות מול מילואימניקים המשרתים את המדינה. בעבר שמענו על חיילי מילואים שצברו חובות, סגרו עסקים ומצבם הורע משמעותית לאחר שבחרו להגן על עם ישראל.

"חורג ממנהגי ופונה מפה לחברת אמישראגז: שלחתם הבוקר הודעה ללוחם בשם נתנאל. הוא קיבל אותה על הטנק בעזה. הוא כבר מעל 200 יום במילואים, כמעט ברצף", כתב דאום לחברה. "הודעתם לו שסגרתם לו את הגז כי באתם לפגישה שגרתית ואף אחד לא היה בבית (באמת סליחה שהוא היה בדיוק ברפיח). הוא פנה אליכם ודיבר עם כל פקיד אפשרי והתחנן שלא תשאירו את אשתו ושלושת ילדיו בלי גז. זה לא הרשים אתכם".

המקרה הזה הפך ויראלי, ורבים חיזקו את המשפחה. דאום הוסיף: "אמרתם לו שרק בחמישי יוכל לבוא טכנאי שוב ויוכל לפתוח את הברז. אשתו של נתנאל, שמתמודדת בגבורה חודשים לבד עם הילדים, תהיה עכשיו גם בלי גז שלושה ימים. ונתנאל מעזה, בקליטה לא משהו, מנסה לדבר אל לבכם ולא מצליח. תתביישו".

אחרי זמן קצר מהפרסום נתנאל קיבל שיחה מהחברה. "מעדכן שהתקשרו כעת לנתנאל וקבעו למחר. תודה על זה (לא ציני) ואני מקווה שלהבא לא נגיע למצב שלוחם מעזה צריך להתחנן שלא ינותק מגז. עדכון: הם מגיעים כבר כעת. והבטיחו גם פיצוי", סיכם.

מעניין יהיה לראות האם חברות אחרות ילמדו מאמישראגז ויטפלו במקרים דומים.

תגיות:חנוך דאוםאמישראגז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה