חדשות בעולם

הדמוקרטים החליטו: קמלה האריס תתמודד מול דונלד טראמפ

לשכתה של סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס, הודיעה כי היא גייסה את תמיכתם של 1,900 צירי המפלגה. תהיה המועמדת בבחירות הקרובות לנשיאות

הבית הלבן (תמונה: שאטרסטוק)הבית הלבן (תמונה: שאטרסטוק)
אא

סגנית נשיא ארצות הברית, קמלה האריס, קיבלה את התמיכה הנדרשת מ-1,916 צירי המפלגה הדמוקרטית, ותתמודד על הנשיאות מול דונלד טראמפ. כך הודיעה היום (שלישי) לשכתה.

צירי המפלגה יתכנסו בוועידת המפלגה ב-19 באוגוסט ויכריזו על מועמדותה של האריס באופן רשמי. ב-cnn דווח כי יתכן והצירים יצביעו דיגיטלית במהלך השבוע הבא, כדי לקדם את המינוי לשביעי באוגוסט ולאפשר להאריס להתחיל מוקדם יותר את מסע הבחירות. ההצבעה הדיגיטלית טרם אושרה על ידי הנהלת המפלגה.

כזכור, האריס הודיעה כבר שלשום בערב, שעה לאחר שהנשיא ג'ו ביידן הודיע על פרישתו מהמרוץ, כי היא מתכוונת להתמודד מול טראמפ. מאז, הודיעו מרבית מושלי המדינות מטעם המפלגה, וחברי קונגרס, על תמיכתם בה.

אתמול אחר הצהריים שינה קמפיין ביידן רשמית את שמו לקמפיין "האריס לנשיאות" (Harris for President) וגם הנשיא הביע תמיכה.

מנגד, המועמד לתפקיד סגן הנשיא מטעם הרפובליקנים, הסנאטור ג'יי די ואנס, הגיב על בחירתה הצפויה של האריס. על פי דיווח ב-pbs news, בנאום שנשא בעצרת בחירות אמר ואנס: "ההיסטוריה תזכור את ג'ו ביידן כאחד הנשיאים הגרועים בתולדות ארה"ב. אבל קמלה האריס גרועה פי מיליון וכולם יודעים את זה. היא נתנה את תמיכתה לכל אחד מהכישלונות של ג'ו ביידן, והיא שיקרה על כשירותו המנטלית לכהן כנשיא".

תגיות:בחירות בארה"בקמלה האריס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה