חדשות בארץ

טול כרם: ראש תשתית הטרור בעיר הסתתר במבנה ממולכד

כוחות צה"ל יצאו הערב מטול כרם בתום פעולה רחבה, שהחלה לפנות בוקר, לסיכול טרור וחיסול מבוקשים בכירים. בפעולה חוסלו מפקדי חמאס ופתח, שהפעילו חולייה שירתה לעבר יישובים ישראליים

כוחות בטול כרם (צילום: דובר צה"ל)כוחות בטול כרם (צילום: דובר צה"ל)
אא

כוחות צה"ל מסיירת חרוב, דובדבן ויחידה 636, יחד עם כוחות מג"ב ושב"כ, השלימו הערב (שלישי) את המבצע לסיכול טרור במרחב טול כרם, שהחל לפנות בוקר.

במהלך המבצע, הכוחות פוצצו את דירת המסתור של ראש תשתית הטרור של חמאס בטול-כרם, אשר הייתה ממולכדת במטענים, והיוותה איום על כוחות צה"ל.

(צילום: דובר צה"ל)

מצה"ל נמסר כי המחבלים שחוסלו במהלך המבצע קידמו והוציאו לפועל, בחודשים האחרונים, מתווי טרור ופיגועי ירי לעבר בת-חפר והיישובים הסמוכים. המבוקשים הבכירים שחוסלו, באמצעות כלי טיס, הם אשרף נאפע, מפקד הזרוע הצבאית של חמאס בטול כרם ומוחמד אבו עבדו, מפקד גדודי חללי אל-אקצא. בנוסף, ארבעה מחבלים נוספים שהיו עימם נהרגו בתקיפה.

בצבא הדפו את הטענות שעלו בחלק מכלי התקשורת כי צה"ל הסתיר מהציבור את זהות המחבלים, בטענות שזהותם ושיוכם הוא לרשות הפלסטינית. דובר צה"ל הגיב: "הטענות משוללות כל יסוד. המחבלים שחוסלו הם מפקד הזרוע הצבאית של חמאס בטול כרם, ופעיל בגדודי חללי אל-אקצא. מקור ההכוונה והמימון לגדודי אל-אקצא בשלוחים איראנים. הגדודים אינם משויכים ארגונית לתנועה אחת, חלקם משויכים לג׳יהאד האיסלמי, חיזבאללה, לחמאס וגם לפתח, וחלקם פועלים בצורה עצמאית. על פי כל המידע שעומד ברשותנו הרשות הפלסטינית אינה קשורה למחבלים שחוסלו".

איך אפשר להציל את הנוער מציפורני הטיקטוק? בואו להיות שותפים במיזם הערבות ההדדית הגדול של הידברות. לחצו כאן >>>

תגיות:סיכול טרורטול כרםחיסול ממוקד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה