חדשות בארץ

איש דת מוסלמי לנסראללה: "אתה תישא בתוצאות של התקיפה הישראלית על לבנון"

מוחמד עלי אל-חוסייני, איש דת שיעי מלבנון, יצא נגד מנהיג החיזבאללה, חסן נסראללה, וקרא לו לסיים את המלחמה נגד ישראל. צה"ל יירט שני כטב"מים שעשו דרכם מהמזרח

נסראללה (צילום: shutterstock)נסראללה (צילום: shutterstock)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

איש הדת הלבנוני שיעי המתגורר במפרץ, מוחמד עלי אל-חוסייני, יצא היום (רביעי) נגד מנהיג החיזבאללה חסן נסראללה. במכתב שפרסם אל-חוסייני בעיתון הסעודי "עוכאז", האשים איש הדת את נסראללה במה שקורה היום בלבנון.

"נסראללה. תהיה מודע כדי שלא תגיד מאוחר יותר לו הייתי יודע. אם כל הלבנונים יישאלו הם יגידו פה אחד – 'עצור, אנחנו לא רוצים מלחמה שאין לנו עניין בה ואין לנו בה אינטרס או תועלת" - כתב אל-חוסייני בתחילת מכתבו.

הוא הוסיף כי "ישראל שאחרי השבעה באוקטובר היא אינה ישראל שלפני השבעה באוקטובר וכוחה עולה בהרבה על לבנון. אני נשבע בכנות שהמלחמה קרובה מאוד ואתה היחיד שיכול לעצור אותה ולהציל את המדינה שלנו מההרס, ואת האזרחים מחורבן, באמצעות קבלת החלטה היסטורית לעצור את הפעולות הצבאיות באופן מידי. תכריז על כך בגלוי ותן לצבא לבנון לקבל את האחריות המלאה על הגבול. אם לא, אתה תישא באחריות המלאה לכל מה שהצבא הישראלי יעשה בלבנון, ותהיה אחראי על חורבן לבנון ועל כל הדם שיישפך".

יורטו כטב"מים שהיו בדרכם ממזרח לשטח ישראל, צה"ל תקף בלבנון

במהלך הלילה מטוסי קרב יירטו בהצלחה שני כלי טיס בלתי מאוישים שעשו את דרכם לשטח הארץ מכיוון מזרח. על פי דובר צה"ל, כלי הטיס לא חצו לשטח הארץ.

ההערכה היא כי כטב"ם אחד, שהופל בשטח סוריה, שוגר מתימן. הכטב"ם השני הגיע מעיראק והופל בדרום לבנון. המיליציות השיעיות בעיראק לקחו הבוקר אחריות על שיגורו.

בתגובה לירי טילי הנ"ט אמש להר דב, במהלכו נפצע חייל צה"ל באורח קשה, צה"ל תקף יעדי חיזבאללה. מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי של ארגון הטרור במרחב שיחין. בנוסף, הותקף מחסן אמל"ח במרחב כפר חמאם. במהלך התקיפה זוהו פיצוצי משנה אשר העידו על הימצאות אמצעי לחימה רבים במחסן.

תגיות:חסן נסראללהתקיפה בלבנוןמוחמד אל חוסייני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה