חדשות בעולם

גרמניה: המשטרה אסרה פעילות של ארגון איסלאמי, תומך חיזבאללה

גרמניה החליטה לאסור על הארגון לפעול בתחומה. ארבעה מסגדים שיעיים ייסגרו, ונכסים של הארגון יוחרמו. הנימוק: "הארגון פעל להשגת מטרות איסלאמיות קיצוניות ולמהפכה בגרמניה"

(צילום: שאטרסטוק)(צילום: שאטרסטוק)
אא

משטרת גרמניה וגורמי ביטחון נוספים במדינה פשטו היום (רביעי), בהוראת הממשלה, על מטות של ארגון איסלאמי שלפי החשד נתפס כשלוחה של המשטר האיראני. בהודעת המשטרה הגרמנית נמסר כי הארגון "מקדם את האידיאולוגיה שלו ופועל כזרוע של החיזבאללה בגרמניה".

כוחות הביטחון הגרמניים פשטו בין היתר על מסגד בעיר המבורג, שם ממוקם ה"מרכז האיסלאמי של המבורג", ובמקביל פשטו על עוד 53 מבנים ונכסים השייכים למרכז האיסלאמי ברחבי גרמניה. על הצו לסגירת המקומות חתמה שרת הפנים הגרמנייה, ננסי פזר. לדבריה, המידע שהצטבר אחרי חודשים של חקירה אישש את החשד שהארגון הקצוני קשור לאיראן ולחיזבאללה.

"המרכז האיסלאמי המבורג מקדם אידיאולוגיה איסלאמית קיצונית וטוטליטרית בגרמניה, בעוד המרכז וארגונים המסועפים לו תומכים במהלכי חיזבאללה ומפיצים אנטישמיות אגרסיבית", הודיעה פזר.

לשכתה הוסיפה כי "המרכז, כשליח ונציג ישיר של השליט העליון באיראן, מפיץ את האידיאולוגיה של המהפכה האיסלאמית בצורה אגרסיבית ומיליטנטית, פועל להשגת מטרות איסלאמיות קיצוניות ולהביא למהפכה כזאת גם בגרמניה". במשרד הפנים הגרמני הבהירו כי בעקבות איסור הפעילות, ארבעה מסגדים שיעיים בגרמניה ייסגרו במיידי, ונכסים רבים של הארגון יוחרמו. ביןה יתר מדובר במרכזים שלה ארגון בערים פרנקפורט, מינכן וברלין.

תגיות:משטרת גרמניהפשיטה על ארגון איסלאמי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה