חדשות בארץ

במבצע צבאי: חולצו גופותיהם של 3 חטופים

גופותיהם של מיה גורן מניר עוז, חייל צה"ל תומר אחימס מלהבים, ואורן גולדין מניר יצחק חולצו ממקום מסתור בחאן יונס. משפחותיהם עודכנו

המתקפה על ניר עוז (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)המתקפה על ניר עוז (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

גופותיהם של החטופים מיה גורן, אורן גולדין וחייל צה"ל תומר אחימס, חולצו במבצע צבאי בחאן יונס. כך הותר הערב (רביעי) לפרסום.

קהילת ניר עוז, הקיבוץ בו התגוררה מיה גורן, אישרה כי "לאחר למעלה מתשעה חודשים, היא הובאה חזרה הביתה, לאדמת הקיבוץ שאהבה, ותיקבר לצד בעלה אבנר. המשפחה עודכנה בשעות האחרונות על המבצע. קהילת ניר עוז תמשיך במאבק להחזרת החטופים כולם, החיים לשיקום והנרצחים לקבורה".

גורן, בת 56, גננת במקצועה, נחטפה מגן הילדים. בעלה אבנר נרצח בשמחת תורה בביתם בקיבוץ. על פי המידע שהיה בידי צה"ל מיה נחטפה כשהיא פצועה אך בחיים. בסוף חודש נובמבר, בעקבות מידע שהגיע לצה"ל, נמסר למשפחה כי היא נרצחה בעזה. בני הזוג הותירו אחריהם ארבעה ילדים.

תנועת צו 9 הגיבה להודעה על חילוץ גופתה של מיה גורן: "הגננת האהובה של ניר עוז שנחטפה ונרצחה על ידי מחבלי חמאס השפלים, בשביעי לאוקטובר, שבה לקבר ישראל על ידי לוחמי צה"ל. מחזקים את משפחת גורן ואת נוגה אלפסי, האחיינית היקרה, שנאבקה עימנו בדמע ובאומץ כנגד משאיות הסיוע לארגון הטרור הרצחני חמאס. נוגה, שנגררה מספר פעמים על הכביש, הדגישה שוב ושוב שמשאיות הציוד שנכנסות חייבות להיות קלף מיקוח ומנוף לחץ, שדרכו נשיב את החטופות והחטופים במהרה הביתה. בשעה מורכבת זו, שולחים חיבוק גדול לכלל משפחות החטופים שגופות יקיריהם הוחזרו ארצה. עם כל בית ישראל מתפללים ומייחלים לבשורות טובות בהשבת החטופים כולם".

ועד היישוב ניר יצחק אישר במקביל כי התקבל אישור לכך שגופתו של אורן גולדין, איש כיתת הכוננות, חולצה מעזה: "הערב התבשרנו על מבצע חילוצו של אורן גולדין, חבר כיתת הכוננות של הקיבוץ, שנפל ב-7 באוקטובר. אורן היה הראשון לצאת באותו בוקר ארור, עוד לפני שידענו כמה חמורה הסכנה שאורבת בחוץ. בחודש נובמבר, כחודש וחצי בהם קיווינו לאות חיים, התבשרנו כי אורן נהרג ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת בשבי. במשך כמעט עשרה חודשים קראנו וייחלנו ליום בו תושב גופתו לישראל ונוכל לטמון אותו בבית שכל כך אהב, קיבוץ ניר יצחק. אורן הותיר אחריו משפחה גדולה ואוהבת. אושרית, אביב, אילי, אדי, יאיר, רני, שי, משה וכל המשפחה המורחבת- אתכם בצערכם הכבד".

אלעד ארזי, ראש המועצה המקומית להבים, עדכן הלילה: "התבשרנו כי גופתו של תומר אחימס הובאה לישראל. תומר, חברנו האהוב, בן היישוב, נפל בקרב גבורה בקיבוץ נירים ב 7.10. למעלה מתשעה חודשים גופתו הוחזקה בשבי חמאס, והערב חולצה ע"י צה"ל. טקס הקבורה יתקיים מחר 25.7.24 בשעה 19:00 בבית העלמין בלהבים. נעמוד כולנו עם דגלי ישראל. משפחת אחימס האהובים - קהילת להבים מחבקת אתכם. כולנו איתכם".

תגיות:חטופים בעזהמיה גורןחילוץ גופה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה