חם ברשת

עידן עמדי זועם: "לשבור להם את העצמות"

האירוע במג'דל שמס הוביל לתגובה קשה של הזמר, שכתב לעוקביו: "ישראל חייבת להגיב באכזריות ובעוצמה לרצח. להפסיק עם המידתיות"

(צילום: Yaakov Lederman / Flash90)(צילום: Yaakov Lederman / Flash90)
אא

האירוע הקשה בסוף השבוע במג'דל שמס, בו נרצחו 12 ילדים ועוד 32 בני אדם נפצעו, אמור להוביל לתגובה קשה מצד ישראל. רוב הנפגעים הם בגילאי 10-20, ולפי דובר צה"ל הרקטה ששוגרה היא מתוצרת איראנית, עם ראש נפץ של יותר מ-50 ק"ג.

הזמר עידן עמדי, שנפצע בעזה, קרא אתמול (מוצאי שבת) להשיב לחיזבאללה בעוצמה. "ישראל חייבת להגיב באכזריות ובעוצמה לרצח ילדינו. להפסיק עם המידתיות, להפסיק עם מדיניות ההכלה ולשבור להם את העצמות. זו תהיה חזית קשה, אבל ככל שהמכה שלנו תהיה חזקה יותר - ככה המלחמה הזו תיגמר מהר יותר". בהמשך פנה עמדי מילים לעדה הדרוזית שספגה אסון כבד: "אחינו הדרוזים, הלב שלנו איתכם. אין מילים שינחמו".

עמדי, שהתגייס למילואים בתחילת המלחמה, שהה בזירת האסון בו נהרגו חיילי הנדסה קרבית ונפצע בעצמו. הוא נמצא בשלבי החלמה מתקדמים אך מדובר בשיקום ארוך. לפני כשבועיים הוא שיתף מתהליך השיקום שלו. "אין דבר שהוא מובן מאליו בחיים האלה. למדנו את זה כולנו על בשרנו בשנה האחרונה", אמר אז. "הארץ הזו, האנשים בה, תחושת הביטחון, רגעים לבנים, זריחה, שקיעה, התרגשות של אמא מהליכה פשוטה של כמה מטרים של הבן שלה בן ה-35".

"אין מובן מאליו. הכל עולם ומלואו", הוסיף עמדי "חצי שנה עברה ואני צופה בסרטונים הבודדים מבית החולים אחת לכמה ימים, להזכיר לעצמי שהכל זה נס. לחזור לנגן, לראות כדורגל עם חברים, לקחת את הילדה לחוג שחייה, לצחוק, לבכות, להתגעגע. לכל מי שכבר לא פה. אין מובן מאליו בחיים האלה, גם אם לפעמים אני שוכח".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:עידן עמדימג'דל שמסחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה