מעניין

רכב בית העלמין נסע בנתיב תחבורה ציבורית – החשיב את הגופה כנוסע

מיניוואן של בית קברות במדינת נבאדה נסע בנתיב הקארפול, בו מורשים לעבור רכבים עם שני נוסעים ומעלה. נהג הרכב נעצר וטען: "הנפטר לא נחשב?"

המיניואן שנעצר. תמונה מתוך עמוד הפייסבוק של משטרת נבאדה המיניואן שנעצר. תמונה מתוך עמוד הפייסבוק של משטרת נבאדה
אא

שוטר אגף התנועה של מדינת נבאדה בארצות הברית עצר נהג שנסע בנתיב הקארפול, בו רשאים לנסוע שני נוסעים ומעלה, ונדהם ממה שראו עיניו. הנהג נסע לבדו והוביל ארון קבורה. כשהשוטר התכוון לרשום לו דו"ח על כך שהוא נוסע בנתיב הקארפול לבדו, הנהג אמר כי הוא מחשיב את הנפטר כנוסע...

השוטר, טראוויס סמאקה, הבחין במיניוואן שנוסע דרומה בכביש המהיר על נתיב הקארפול. על פי הדיווח בלוס אנג'לס טיימס, הנהג אולי נראה שהוא לבדו, אבל זה משום שסמאקה לא החשיב את הגופה כנוסע. הוא סימן לנהג לעצור בצדי הדרך ובזמן שהתקרב אל הרכב, הוא ציפה לשמוע את אחד התירוצים היותר אופייניים - שהנהג מאחר לפגישה או שהוא בדרכו למצב חירום.

אבל במקום זאת, הנהג הנהן והצביע לעבר חלקו האחורי של המיניוואן. סמאקה קלט את הרמז ושאל, "אה, יש לך מת מאחור?". זה היה הרגע שבו הנהג ניסה את מזלו וענה: "אז הוא לא נחשב?". סמאקה ההמום בישר לנהג את מה שאולי לא היה כל כך ברור – נתיב הקארפול הוא למכוניות שמסיעות לפחות שני אנשים "חיים ונושמים", והבהיר: "הוא כבר לא איתנו והגופה נמצאת בתא המטען האחורי, שאינו נחשב כמושב".

"זו הייתה אחת התגובות היותר מעניינות שקיבלתי", אמר השוטר והודה שהמקרה גרם לו "לגחך קצת" באמצע יום עבודה שגרתי. העונש על עבירת נסיעה בנתיב הקארפול הוא דו"ח של 250 דולר, אך סמאקה החליט לשחרר את הנהג עם אזהרה במקום. 

בעוד שהתירוץ של נהג בית העלמין היה ייחודי, זו בהחלט לא הייתה הפעם הראשונה שמישהו ניסה לנווט את דרכו לנתיב הקארפול באמצעות סיפור מזויף. אדם מצפון קליפורניה ניסה פעם לטעון שתקנון התאגדות העסק שלו נחשב לנוסע שני, שכן בית המשפט העליון מתייחס לתאגידים כאל יחידים בעניינים משפטיים. נהגים אחרים ניסו להציב על המושב תמונות של אנשים מפורסמים בגודל טבעי. נהג אחד בקליפורניה ניסה להעביר את הרועה הגרמני שלו כנוסע לגיטימי - אחרי הכל, הוא חגר את חגורת הבטיחות שלו בדיוק כמו בן אדם.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מענייןתחבורה ציבוריתארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה