חדשות בארץ

תקיפה בנוסיראת: חיל האוויר חיסל את אחראי גדוד הנ"ט של חמאס

המחבל איבראהים חיג׳אזי היה שותף לתכנון וביצוע מתווי טרור רבים נגד כוחותינו. אוגדה 98 סיימה את פעילותה בחאן יונס. חוליות מחבלים חוסלו במרכז הרצועה

פעילות בחאן יונס (צילום: דובר צה"ל)פעילות בחאן יונס (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

כלי טיס של חיל האוויר חיסל היום (שלישי) בעזה את המחבל איבראהים חיג׳אזי, אשר שימש אחראי מערך הנ"ט בגדוד נוסיראת, מטעם חמאס. מצה"ל נמסר כי המחבל היה שותף לתכנון וביצוע מתווי טרור רבים נגד כוחותינו, ושימש מוקד יידע בתחום.

בנוסף, דובר צה"ל עדכן כי לוחמי אוגדה 98 השלימו הלילה את פעילותם באזור חאן יונס. צוותי הקרב החטיבתיים של 7, צנחנים וקומנדו פעלו במרחב במשך כשבוע, חיסלו מעל ל-150 מחבלים, השמידו מנהרות טרור, מחסני אמל"ח, תשתיות טרור ואיתרו אמצעי לחימה.

כמו כן, חילצו במבצע משותף עם השב"כ את החטופה שנרצחה מיה גורן, ואת החללים החטופים רס"ם (מיל') רביד אריה כץ, רס"ר (מיל') אורן גולדין, סמ"ר תומר אחימס וסמל קיריל ברודסקי, שנחטפו ונרצחו על-ידי חמאס במהלך מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר.

במרכז הרצועה, חיילי אוגדה 252 פשטו על אתרי טרור, חיסלו מחבלים והשמידו תשתיות טרור. כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף צוות הקרב של חטיבת אלכסנדרוני (3), חיסל חוליית מחבלים שפעלה בתוך מבנה במרחב.

תגיות:נוסיראתמלחמת חרבות ברזלחיסול מחבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה