חדשות בארץ

דובר צה"ל: "תקפנו בביירות את האחראי לטבח במג'דל שמס"

הלבנונים דיווחו על תקיפה באזור רובע הדאחייה. התקיפה כוונה לדירה בה שהו בכירי חיזבאללה, בהם סגנו של נסראללה, חאג' מוחסן. ברשת של חיזבאללה טוענים: "ניסיון החיסול נכשל"

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל אישר הערב (שלישי) כי בוצעה תקיפה בביירות, בירת לבנון. בהודעת נמסר: "צה"ל תקף באופן ממוקד בביירות את המפקד האחראי לרצח הילדים במג'דל שמס והרג אזרחים ישראלים רבים. בשלב זה, אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף. במידה ויהיו שינויים נעדכן".

התקשורת הלבנונית דיווחה כי התקיפה בוצעה ככל הנראה על ידי כטב"ם, ששיגר מספר טילים לעבר מבנה בשכונת חארת חריכ הסמוכה לדאחייה, שהו אותה עת מספר בכירי חיזבאללה, המשתייכים למועצת הארגון.

ערוץ אלחדת' הסעודי דיווח כי יעד התקיפה הוא חאג׳ מוחסן, המכונה פואד סוכר, מספר 2 בחיזבאללה. יתכן ובמקום שהה גם בכיר בממשלת לבנון, מטעם חיזבאללה.

שוכר משמש בפועל כיועץ הצבאי הבכיר למזכ"ל הארגון, חסן נסראללה, וחבר בגוף הבכיר של הארגון - מועצת הג'יהאד. הוא משמש כמפקד פרויקט דיוק הטילים מטעם הארגון.

הוא לקח חלק בתכנון וביצוע הפיגועים בבסיסי הכוח הרב-לאומי בביירות ב-23 באוקטובר 1983 שגרמה להרג של 241 חיילי צבא ארצות הברית. האמריקנים הציבו פרס של חמשיה מיליוני דולרים על ראשו.

רשת אל ערביה בלבנון טענה הערב כי נסיון החיסול נכשל. בישראל בודקים כל פרט מידע אפשרי אך ההערכה היא כי חיזבאללה לא יודה שבכיריו נפגעו.

 

תגיות:חיסול ממוקדתקיפה בביירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה