חדשות בארץ

טראמפ: "הכרתי בגולן ובבירת ישראל. אציל אותה"

נשיא ארה"ב לשעבר שמתמודד על כס הנשיאות: "יש חדשות רעות: קמלה האריס שונאת את ישראל. ביקשתי משגריר ארצות הברית לשעבר בישראל, דיוויד פרידמן, לתת לי שיעור על רמת הגולן. חשבתי על זה יום אחד וקיבלתי אותה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"ישראל נמצאת בצרות. היא מותקפת. אנחנו צריכים לעשות דבר אחד: לגרום לי להיבחר, כי אם אבחר זה ייגמר ואני אציל אותה". כך אמר אתמול (שלישי) נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, בכנס תורמים רפובליקניים בניו ג'רזי.

"אנחנו הולכים להיות בסדר עם סין, אבל יש לנו בעיה גדולה יותר עם ישראל", אמר טראמפ. "טיל גדול הגיע והרג 13 ילדים יפים. מעולם לא ראיתי מוות שמוצג בצורה גרפית כזו לא בשדה קרב. זה יעיר אנשים, והם הולכים לעשות משהו עם מה שקורה. אני לא יודע אם אני צריך להגיד את זה, אבל זה נכון: זה לא בונה לישראל יחסי ציבור טובים".

על הפגישה שערך עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר טראמפ: "הייתה לנו פגישה טובה, הייתה לנו פגישה חזקה, הוא רוצה להיות מסוגל לנצח במלחמה הזו. הוא מקבל תנופה אדירה, וכשאתה רואה דבר כמו מה שקרה, אתה מבין שמשהו הולך לקרות מאוד מאוד מהר".

טראמפ התייחס בדבריו להחלטתו להכיר בריבונות ישראל על הגולן: "הם אפילו לא ביקשו את זה. הכרתי בבירת ישראל. הכרתי בריבונות ישראל על רמת הגולן. ביקשתי משגריר ארצות הברית לשעבר בישראל, דיוויד פרידמן, וביקשתי מכמה אנשים אחרים לתת לי שיעור, חמש דקות או פחות, על רמת הגולן, והם עשו זאת. הם אמרו שהיא מאוד חשובה לביטחון בגלל מיקום הגובה שלה. רמת הגולן היא חלקת אדמה גדולה מאוד, מיקום חשוב מאוד. אמרתי תודה וחשבתי על זה יום אחד. אף אחד לא שאל אותי. קיבלתי את רמת הגולן".

לסיום התייחס טראמפ למועמדת לנשיאות, קמלה האריס. "אתן לכם את החדשות הרעות. היא שונאת את ישראל. הסנאטור צ'אק שומר הפך להיות פלסטיני, אין דרך אחרת להסתכל על זה".

תגיות:דונאלד טראמפקמלה האריסארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה