חדשות בארץ

הפיגוע בצומת המשטרה הבריטית: נהרס ביתו של אחד המחבלים

המחבל מוריד דאחדחה היה חבר בחולייה שביצעה את פיגוע הירי לפני חצי שנה, בו נרצחו עמאר מנסור ולארה טנוס. 40 מבוקשים נעצרו ברחבי יו"ש

הכנת בית המחבל להריסה (צילום: דובר צה"ל)הכנת בית המחבל להריסה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

לוחמי צה"ל הרסו הלילה (בין שלישי לרביעי) בכפר עטארה את ביתו של המחבל מוריד דאחדחה, שביצע יחד עם אחרים, בתחילת חודש ינואר, את פיגוע הירי בצומת המשטרה הבריטית. בפיגוע נרצחו עמאר מנסור וד"ר לארה טנוס. כמו כן, נמסרו צווי הריסה לבתיהם של המחבלים הנוספים שלקחו חלק בפיגוע.

הנרצחים, תושבי בית חנינא ויפו, נסעו בשני כלי רכב ובצומת המשטרה הבריטית נורו לעברם יריות על ידי חוליית מחבלים. מותו של מנצור נקבע במקום. טנוס פונתה תחילה על ידי הסהר האדום לבית חולים ברמאללה, וכעבור מספר שעות הועברה להדסה עין כרם, שם מתה מפצעיה. טאנוס שימשה כרוקחת בבית החולים. פחות מיממה אחרי פיגוע הירי לוחמי ימ"מ וחיילי מילואים עצרו את שלושת המחבלים באזור רמאללה.

דובר צה"ל עדכן בצהריים כי במהלך הפעילות הלילה ברחבי יו"ש איתרו והחרימו הלוחמים מחרטה לייצור נשק ושלושה נשקים. במהלך השבוע הכוחות פעלו למעצר של כ-40 מבוקשים בשני מבצעים, בבורקא שבשומרון ובדהיישה שבעציון, והחרימו אמצעי לחימה ותחקרו חשודים רבים. עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-4,400 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון והבקעה, כ-1,850 מהם משויכים לחמאס.

תגיות:הריסת בית מחבלפיגוע בבנימין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה