חדשות בארץ

הרמטכ"ל: "צה"ל יודע לתקוף גם בנקודה מסוימת בתת הקרקע"

רב אלוף הרצי הלוי התייחס לראשונה לחיסול אתמול בביירות. שר הביטחון יואב גלנט שוחח עם מקבילו האמריקני: "בשעות אלה, ישראל פועלת להשגת מתווה שיאפשר את השבת החטופים"

הרמטכ"ל (צילום: דובר צה"ל)הרמטכ"ל (צילום: דובר צה"ל)
אא

הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי סייר היום (רביעי) בצפון ונפגש מפקדי צה"ל ועם ראשי רשויות. הוא צפה גם בתרגיל של כוחות צה"ל.

לראשונה התייחס הלוי לחיסולו של פואד שוכר במטה החיזבאללה בביירות: "אתמול אחר הצהריים הייתה לנו הזדמנות להרוג אותו. הוא הדמות הצבאית הכי בכירה בחיזבאללה, והוא גם בן אדם קרוב מאוד לנסראללה, הוא בעצם מסדר לו את כל הדברים הצבאיים, סידר לו בלשון עבר. האיש הזה אחראי לכל מתן ההוראות, ל-12 ילדים שנהרגו בשבת אחר הצהריים במג'דל שמס, להרוג שיש לנו אתמול בגושרים".

הלוי הוסיף, ספק רמז: "יש לנו ביטחון במהלכים המתוכננים שלנו קדימה, כי הכוונה שלנו בחיזבאללה זה לא לחזור לשישה באוקטובר. שוכר לא יהיה, אבל גם אנחנו לא מוכנים שהמצב יחזור לנוכחות על הגבול, ל-200 מטר ממטולה, או משתולה, או מראש הנקרה. צה"ל יודע לפעול ולהגיע גם לחלון מסוים בשכונה בביירות, הוא יודע לתקוף גם בנקודה מסוימת בתת הקרקע, ואנחנו גם יודעים לצאת לתמרון פנימה חזק מאוד".

גלנט שוחח עם מקבילו האמריקני:

שר הביטחון יואב גלנט שוחח היום עם מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין, והתייחס לחיסול בכיר חיזבאללה פואד שוכר. הוא אמר כי "ישראל לא מתכוונת להסלים את המצב, אך משמרת כוננות גבוהה בכל המערכים וערוכה להגיב לכל ניסיון פגיעה מצד חיזבאללה".

לדבריו, "במיוחד בשעות אלה, ישראל פועלת להשגת מתווה שיאפשר את השבת החטופים. היחסים הביטחוניים בין ישראל לארה"ב הם מרכיב מרכזי במעמדה האזורי של ישראל ובהרתעת איראן ושלוחיה".

תגיות:יואב גלנטהרצי הלוימלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה