חדשות בארץ

ניצול הפיגוע משחזר: "בהשגחה פרטית הבנות התחבאו והמחבל לא ראה"

דודו אלימלך נפצע בינוני מדקירות לאחר שמחבל תקף אותו בציר חברון - בית ענון. המחבל, בן 16 מהכפר יטא, נלכד על ידי צה"ל כעבור מספר שעות

זירת הפיגוע (צילום: Wisam Hashlamoun\flash90)זירת הפיגוע (צילום: Wisam Hashlamoun\flash90)
אא

דודו אלימלך, תושב סוסיא, ניצול הפיגוע מהבוקר בציר קריית ארבע – בית ענון, כתב הערב (רביעי) הודעה קצרה ושיחזר את הפיגוע בו נפצע באורח קל עד בינוני. המחבל, בן 16 מהכפר יטא, נלכד אחר הצהריים על ידי כוחות צה"ל והועבר לחקירת השב"כ.

"איזה טוב השם! משתף אתכם חברים אהובים בנס גמור ורחמי שמיים. בבוקר, בדרך ליום צילומים, הרכב נתקע אחרי צומת קריית ארבע. בהמתנה לחילוץ יצאתי להתפלל. בזמן תפילת עמידה עצר רכב מולי, הייתי בטוח שמישהו בא לעזרה. יצא המחבל עם יד מאחורי הגב, קלטתי משהו חשוד, התקרב אלי במהירות ו-3 מטר ממני שלף והתחיל לירות לעברי" – כתב אלימלך.

"תוך כדי שהוא רודף אחרי וממשיך לירות, הסתובבתי מאחורי הרכב תוך כדי ירי, הטלית נתפסה בין הרגליים ונפלתי, אבל אף כדור לא פגע. כנראה היה לו מעצור. הוא שלף סכין והחל לדקור אותי. לאחר מאבק שלא אני נלחמתי, השם הטוב נלחם בעדי, במהלכו הסכין נתקעה לי בגב, והמחבל המשיך להכות אותי בראש עם הכת של האקדח, עצר לידנו ג'יפ צבאי".

"החיילים רצו לעברנו כנראה בלי להבין מה קורה, והמחבל התחיל לברוח, צעקתי להם 'מחבל, הוא ניסה לרצוח אותי', ואז הם התחילו לירות לעברו אך הוא הצליח לברוח. היו איתי שתי בנות באוטו, בהשגחה פרטית הם התחבאו והמחבל לא ראה אותם".

לסיום כתב אלימלך: "אני בסדר, אחרי ניתוח שבו הוציאו את הסכין, פציעה ביד מהסכין, ופציעה בראש מהכת. ברוך השם הכול פצעים שטחיים. מחר משתחרר".

תגיות:פיגוע בבנימיןדודו אלימלךניצול הפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה