חדשות בארץ

מילותיו המצמררות של החטוף שחולץ: "איבדתי אחים ואחיות"

אלמוג מאיר ג'אן, שחולץ במבצע ארנון, משתף בתחושותיו לאחר השחרור: "לצאת מעזה היה היום הכי שמח בחיים שלי, ובאותה נשימה גם היום הכי עצוב וכואב שהיה לי"

אלמוג מאיר ג'אן (צילום: Jonathan Shaul/Flash90)אלמוג מאיר ג'אן (צילום: Jonathan Shaul/Flash90)
אא

אלמוג מאיר ג'אן, החטוף ששוחרר במבצע ארנון, שיתף אתמול (רביעי) בפוסט באינסטגרם את תחושותיו מאז השחרור.  

"אם מישהו היה אומר לי שזה היה תסריט חיי, לא כנראה, בטוח שהייתי מאשפז את אותו אדם וממשיך בחיי. אבל לצערי זאת המציאות שעברה על המדינה שלנו בשנה האחרונה. לצאת מעזה היה היום הכי שמח בחיים שלי, ובאותה נשימה גם היום הכי עצוב וכואב שהיה לי", פתח ג'אן את דבריו. 

"איבדתי את תומר ז"ל, שהיה האח שמעולם לא היה לי, הבן אדם הכי טוב שאני מכיר, שכל שנייה שהייתי בשבי התפללתי שהוא בבית מחכה לי בריא ושלם. היום אני יודע להגיד שתומר שמר עליי כל הזמן מלמעלה, והוא דאג לזה שאני אהיה כאן עכשיו. 

ג'אן התייחס לכך שבדיוק ביום בו שוחרר מהשבי - נפטר אביו: "איבדתי את אבי היקר, המורה דרך שלי והאיש שלימד אותי שלאהבה יש אין סוף פרצופים, סוגים ודרכים שונות. אני בטוח שאבא שלי לא סתם הלך מתי שחזרתי, נתת לי שמירה עליונה במהלך החילוץ כדי שאחזור בשלום ואני יודע שאתה במקום טוב ונינוח, אני אוהב אותך יותר מאת עצמי. 

"איבדתי אחים ואחיות, ואיבדתי גם אחים שנכנסו להילחם בעזה כדי להחזיר אותי ולא חזרו, כשבחוד החנית נמצא ארנון זמורה ז"ל שהוביל את החילוץ שלי, ובמותו ציווה לנו את החיים", כתב ג'אן בהתייחסו לנפילתו הכואבת של פקד ארנון זמורה, שהוביל את מבצע החילוץ. "אני אזכור אותך לעד אחי, אדאג כמה שאוכל למשפחתך, לעילוי נשמתך ולרומם את שמך. בזמן האחרון הבנתי שלא נועדנו להבין הכל ונסתרות דרכי האל. הלוואי והיה לי הסבר שישפוך אור על כל החושך הזה.

"אני רוצה להודות לכולם, כולכם, על האהבה והמילים החמות שאתם מרעיפים עליי בלי סוף, תודה על החיזוקים שמרימים אותי ברגעים קשים, תודה על הנתינה שאין משתווה לה, אין משתווים אליכם. והתודה הכי גדולה למשפחה הכי מטורפת בעולם שעשו הכל כדי להחזיר אותי הביתה, השם יקום דמם של המלאכים שנרצחו. מכאן אנחנו צריכים להיות חזקים ומאוחדים, שבט אחד, עם אחד, עם ישראל, בשביל כל שאר החטופים שנמצאים שם בעזה ומחכים להגיע לבית, הם יגיעו, אני מאמין בזה", סיים ג'אן את דבריו.

תגיות:מבצע ארנוןאלמוג מאיר ג'אן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה