חדשות בארץ

התקיפה בטהראן: רוצח חמשת חיילי צה"ל חוסל לצד הנייה

וסים אבו שעבאן, מאבטחו האישי של איסמעיל הנייה, חוסל יחד עימו בבירת איראן. היה חבר בחוליית הטרור שרצחה חמישה חיילי צה"ל בנחל עוז, ביולי 2014

הנייה ומאבטחו (צילום: Hassan Jedi/Flash90)הנייה ומאבטחו (צילום: Hassan Jedi/Flash90)
אא

לצדו של איסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס, חוסל בטהראן גם וסים אבו שעבאן. השניים (חמישי) יקברו מחר בעיר לוסייל שבקטאר.

אבו שעבאן, בעברו מפקד בנוח'בה של חמאס, היה חבר בחוליית הטרור שחדרה למוצב נחל עוז ביולי 2014, במהלך מבצע "צוק איתן", ממנהרה שנחפרה בגבול ישראל - עזה.

המחבלים הגיעו עד לפילבוקס ורצחו חמישה חיילי צה"ל מגדוד 17 של בית הספר למ"כים: סמל דניאל קדמי בן 18 מצופים, סמל ברקאי ישי שור בן 21 מירושלים, סמל ארז שגיא בן 19 מקריית אתא, סמל דור דרעי בן 18 מירושלים וסמל נדב ריימונד בן 19 משדמות דבורה.

חוליית המחבלים ניסתה לחטוף את גופות ההרוגים, אולם בזכות תושייתו של הלוחם שהיה בראש הפילבוקס, שירה על המחבלים ללא הפסק, החטיפה סוכלה. המחבלים נסו מהמקום בחזרה אל פיר המנהרה, והשאירו אחריהם את רוביהם ואת טילי הנ"ט שהיו בידיהם. בשטח אותרו לפחות ארבעה רובי קלצ'ניקוב.

איש משמרות המהפכה חוסל יחד עם רמטכ"ל החיזבאללה

התקשורת האיראנית אישרה כי בתקיפה שבוצעה על ידי ישראל ברובע הדאחייה בביירות, בה חוסל רמטכ"ל החיזבאללה, פואד שוכר, חוסל גם איש משמרות המהפכה האיראניים.

המחבל זוהה כמילאד בדי, ששימש יועץ מטעם משמרות המהפכה האיראניים לאנשי המטה בחיזבאללה.

תגיות:משמרות המהפכהחיסול איסמעיל הנייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה