חדשות בארץ

נתניהו: "נגבה מחיר כבד מאוד על כל מעשה תוקפנות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים בפיקוד העורף דיון הערכות לתקיפה אפשרית על ישראל. נסראללה נאם בביירות: "שולח תנחומים למשפחות הקדושים במג'דל שמס"

נתניהו בפיקוד העורף (צילום: מעיין טואף /לע"מ)נתניהו בפיקוד העורף (צילום: מעיין טואף /לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (חמישי) דיון הערכת מצב במטה פיקוד העורף ברמלה. בדיון השתתפו שר הפנים משה ארבל, מפקד פיקוד העורף, האלוף רפי מילוא וראש רשות החירום הלאומית תא"ל (במיל') יורם לרדו.

נתניהו אמר בתום הדיון: "ישראל נמצאת במוכנות גבוהה מאוד לכל תרחיש, הן בהגנה והן בהתקפה. אנחנו נגבה מחיר כבד מאוד על כל מעשה תוקפנות נגדנו, מכל זירה שהיא. לאחר שחיסלנו שלשום את רמטכ"ל חיזבאללה מוחסן, היום הגיע האימות הסופי לחיסולו של רמטכ"ל חמאס מוחמד דף. דף היה אחראי לטבח הנורא של השבעה באוקטובר וגם לפיגועים רצחניים רבים נגד אזרחי ישראל. הוא היה המבוקש מספר אחד של ישראל במשך שנים. החיסול שלו מקבע עיקרון פשוט שקבענו - מי שפוגע בנו אנחנו פוגעים בו".

נסראללה: "תנחומיי למשפחות הקדושים ממג'דל שמס"

שעות לפני ההלוויה שתיערך לרמטכ"ל החיזבאללה, פואד שוכר, מנהיג החיזבאללה, חסן נסראללה, נשא נאום בביירות. הוא שב והאשים את ישראל בפגיעה ב-12 הילדים שנרצחו במג'דל שמס, הכחיש כי מדובר בתקיפה של חיזבאללה ורמז כי הם נהרגו מיירוט של מערכת ההגנה האווירית של צה"ל. כמו כן, הוא האשים את ישראל בפגיעה באזרחים במהלך חיסולו של שכור.

"האויב מבצע את ההונאה והזיוף הגדולים ביותר בכך שהוא מאשים את השהיד שלנו בהיותו רוצח ילדי מג'דל שמס. זו לא תגובה למה שקרה במג'דל שמס, אלא זו טענה והונאה, וזה חלק מהמלחמה ומהקרב. אני שולח את תנחומיי למשפחות הקדושים במג'דל שמס".

על המשך הלחימה הוסיף: "אנו משלמים את המחיר על תמיכתנו בעזה, ותמיכתנו בעניין הפלסטיני אינה חדשה. אנו מקבלים את המחיר הזה ומשלמים אותו בכבוד. אנו עומדים בפני קרב פתוח בכל החזיתות, שנכנס לשלב חדש".

תגיות:בנימין נתניהומלחמת חרבות ברזלפיקוד העורף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה