חדשות בארץ

דיווח: מי שסומן כיורשו של סינוואר חוסל במנהרה בעזה

התקשורת הערבית דיווחה כי רוחי מושתהא, המוגדר ראש אגף המבצעים בחמאס ואחד מחמשת מתכנני הטבח בעוטף, חוסל לפני כשבועיים. חמאס מכחיש. חוליית טרור חוסלה היום ביו"ש, בדרכה לבצע פיגוע

לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

העיתון הסעודי "א-שרק אל-אווסט", היוצא לאור בלונדון בשפה הערבית, דיווח כי "ישראל הצליחה להתנקש במנהרה תת-קרקעית בעיר עזה בשני חברי הלשכה המדינית של חמאס, רוחי מושתהא וסאמח אל-סראג', ובשלושה מפקדים צבאיים מגדודי אל-קסאם. נכון לערב (מוצאי שבת) צה"ל לא הגיב לדיווח. החמאס הכחיש אותו.

על פי הדיווח הזר, מושתהא נחשב למקורבו של מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר ומשמש ראש אגף המבצעים של ארגון הטרור. הוא אחד מחמשת מתכנני הטבח בעוטף, שארע בשמחת תורה.

המפקדים שחוסלו איתו הם עבד אל-האדי סיאם, מפקד במערך המודיעין של גדוד עזה ואחד ממפקדי יחידת העילית; סאמי עודה, מפקד במנגנון הביטחון הכללי הכפוף לדרג המדיני בחמאס ומוחמד חדיד, ממפקדי יחידת הטילים של גדוד עזה. חמשת הבכירים הסתתרו במנהרה שחלקה הושמד בעבר על ידי כוחות צה"ל.

רוחי מושתהא, ממייסדי הזרוע הצבאית, הורשע העבר ברצח עזתים שנחשדו בשיתוף פעולה עם ישראל, וריצה מאסר בכלא הישראלי עד לשחרורו בעסקת שליט בשנת 2011. התקשורת הערבית ציינה כי הוא נחשב למיועד לרשת את סינוואר ומוחמד דף, במקרה שהשניים יחוסלו.

חוסלו מחבלים שהסתתרו במתחם בית ספר בעזה

צה"ל תקף מתחם פיקוד ושליטה של חמאס בעיר עזה. המתחם שימש בעבר כבית ספר "חמאמה". התקיפה בוצעה על ידי מטוסי קרב, בהכוונה מודיעינית של אמ"ן והשב"כ. בהודעת דובר צה"ל נמסר כי "המתחם שימש כמקום מסתור עבור מחבלי חמאס, ממנו קודמו והוצאו לפועל מתווי טרור שונים נגד כוחות צה"ל ומדינת ישראל. בנוסף, במתחם יוצרו ואוחסנו אמצעי לחימה ששימשו את הארגון, והוכשרו והתאמנו בו מחבלים, על שימוש בהפעלת אמצעי לחימה כנגד כוחות הביטחון.

צה"ל חיסל מחבל מרכזי בחזית הדרום של ארגון הטרור חיזבאללה

דובר צה"ל עדכן היום כי צה"ל חיסל, באמצעות כלי טיס של חיל האוויר, במרחב אל בזוריה שבדרום לבנון, את עלי נזיה עבד עלי, מחבל מרכזי בחזית הדרום של חיזבאללה. המחבל לקח חלק בתכנון וההוצאה לפועל של מגוון פעולות טרור. על פי צה"ל, "סיכולו מהווה פגיעה משמעותית בתפקוד חזית הדרום וארגון חיזבאללה במרחב.

יו"ש: חוליית טרור חוסלה בדרכה לפיגוע

צה"ל ושב"כ חיסלו היום, מהאוויר, חוליית מחבלים שהייתה בדרכה לבצע פיגוע בשטח ישראל. חמשת חברי החולייה חוסלו בשעה שנסעו ברכב באזור טול כרם. על החולייה נמנו עבד אל-ג'באר אל-סבאח, מראשי גדודי אל-קודס בנור א-שמס ומנהיג גדודי אלקסאם, הית'ם בלידי. בנוסף, חוסלו בטול כרם ארבעה מחבלים, בהיתקלות עם כוח צה"ל.

תגיות:חיסול ברצועהסיכול פיגוע ביו"ש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה