חדשות בארץ

צה"ל חושף: המחבל שחוסל היה עיתונאי בערוץ אל-ג'זירה

איסמעיל אלע'ול, שחוסל בשבוע שעבר, פעל כמחבל, אבל במקביל עבד ככתב ברשת. לפי מסמך שצה"ל חשף, הוא פעל כהנדסאי בחטיבת עזה והיה חלק מארגון הטרור

(צילום: Oren Cohen/Flash90)(צילום: Oren Cohen/Flash90)
אא

דובר צה"ל חושף מסמך השייך לחמאס, משנת 2021, ובו עדות למעורבות של מחבל הנוח'בה שחוסל בשבוע שעבר, איסמעיל אלע'ול, ששימש גם כעיתונאי באל-ג'זירה, במלחמה.
אלע'ול חוסל ברביעי האחרון, ומתברר כי הוא היה מחבל נוח'בה שלקח חלק בטבח בישראל, כשבמקביל הוא שימש בחודשים האחרונים גם כעיתונאי בערוץ אל-ג'זירה.

המסמך שנחשף אותר במחשבים של ארגון הטרור. הוא נתפס ברצועת עזה ובהמשך אלע'ול חוסל. המסמך מפרט רשימה של פעילים רבים בזרוע הצבאית של הארגון. הוא מאשר כי נכון לשנת 2021 אלע'ול היה הנדסאי בחטיבת עזה והיה חלק מארגון הטרור.

בחמאס ואל-ג'זירה ניסו לאחרונה להציג את אלע'ול כעיתונאי הגון, אך מתברר כי הוא היה מחבל שפעל בשירות ארגון הטרור ובכך היה חלק מהטבח.

זהו לא המחבל היחיד שפעל כעיתונאי. אסמאעיל אבו עמר הפך לדמות מוכרת בתחילת המלחמה כשתיעד את הטבח שביצע חמאס ושידר לכל העולם את הזוועות מניר עוז, אך צה"ל תקף אותו והוא איבד את רגלו בתקיפה ברפיח. אבו עמר, שהואשם בידי ישראל במעורבות בטרור, הגיע לדוחה שבקטאר כדי לקבל טיפול רפואי.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:ערוץ אל ג'זירהמחבל נוח'בה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה