חדשות בארץ

טילים שוגרו אל גן יבנה; מנהרה עבירה לכלי רכב נחשפה ברפיח

ארבעה טילים שוגרו מהרצועה לעבר היישובים הסמוכים לאשדוד, אחד מהם נפל בכביש 4. פתח המנהרה ברפיח, המובילה למצרים, התגלתה סמוך למסגד

ירוט טילים, ארכיון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)ירוט טילים, ארכיון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

יומיים לאחר שיגור הטיל מעזה לאזור קריית מלאכי, ואחרי חודשים של שקט בגזרה, אזעקות נשמעו היום (ראשון) בצהריים במועצה המקומית גן יבנה וביישובי הסביבה. צה"ל דיווח על זיהוי חמישה שיגורים מהרצועה. מערכת ההגנה האווירית יירטה שניים מהם. הנוספים נפלו בכביש 4 ובשטח פתוח.

בעקבות ירי הטילים הודיעה עיריית אשדוד, הסמוכה לגן יבנה, כי היא פותחת את המקלטים הציבוריים. ההערכה בצה"ל היא כי השיגורים היום בוצעו מאזור דרום הרצועה. כזכור, הטיל שנורה שלשום לעבר קריית מלאכי שוגר מקו התפר שבין חאן יונס לרפיח.

מנהרה עבירה לכלי רכב גדולים התגלתה ברפיח

כוחות צה"ל הפועלים בפאתי רפיח חשפו מנהרת טרור עבירה לכלי רכב מסחריים. פתח המנהרה התגלה בסמוך למסגד והמנהרה עצמה מובילה לגבול המצרי. רוחבה מאפשר כאמור כניסה ותנועה של כלי רכב. הכוחות חוקרים את המנהרה ובהמשך היא תושמד.

בפעילות של הכוחות ברצועה חוסל מחבל שעסק בשיגורי רקטות לשטח הארץ, ולקח חלק בטבח השבעה באוקטובר. המחבל, שחוסל במרחב נוציראת, הוא איסמעיל נופל, צהל ושבכ חיסלו את איסמעיל נופל, בנו של איימן נופל, אחד מחמשת בכירי חמאס שחוסל בתחילת המלחמה.

בנוסף, במהלך הלילה תקף כלי טיס של חיל האוויר במרחב דיר אל בלח, וחוסל מחבל בעת שעסק בפעילות טרור. במהלך התקיפה זוהו פיצוצי משנה אשר העידו על הימצאות אמצעי לחימה במרחב.

ביממה האחרונה כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף הכוחות במרכז הרצועה, חיסלו מספר חוליות מחבלים חמושות שהיוו איום על הכוחות בשטח, והשמידו מחסן אמצעי לחימה של חמאס.

בסך הכל כלי טיס ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כ-50 יעדי טרור ברחבי רצועת עזה. בין המטרות שהותקפו, חוליות מחבלים, מבנים צבאיים, עמדות תצפית ותשתיות טרור.

משגר הושמד בדרום לבנון

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו באזור מרג' עיון בדרום לבנון את המשגר של חיזבאללה, ממנו זוהו אתמול השיגורים לעבר קריית שמונה ואצבע הגליל. בנוסף, צה"ל תקף באמצעות ארטילריה במרחב אל עדייסא.

כרטיסים לתרי"ג, טיול רייזרים, 1,000 ש"ח במזומן, ועוד ספרים רבים בהגרלות הקיץ של עולם הילדים + שבוע חינם גלישה. לחצו כאן להרשמה >>>
תגיות:לכישמלחמת חרבות ברזלמתקפת טילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה