הורים וילדים

קונים כלי כתיבה לבית הספר? אל תצאו לקניות לפני שתקראו את המדריך הזה

יוצאים לקניית כלי כתיבה ויש לכם רשימה אינסופית? תוהים כיצד להתמודד עם כל ההוצאות? רגע לפני שאתם יוצאים למסע הקניות השנתי, אספנו לכם את כל הטיפים והעצות שיחסכו לכם כסף וזמן. כך תקנו ציוד לבית הספר בצורה נבונה וחסכונית. קונים חכם

אא

עבור חלק מההורים, קניית ציוד וכלי כתיבה לבית הספר לא נחשבת בדיוק ל"חוויה מהנה". מחירים מרקיעי שחקים, רשימות אינסופיות וצפיפות בחנות – יכולים להתיש גם את ההורה הסבלני ביותר. האם אפשר לעשות את זה אחרת? מסתבר שכן. אספנו לכם את כל הטיפים והעצות, והכנו לכם מדריך מפורט שיהפוך את הקנייה השנתית לחוויה שונה ואפילו כיפית. איך עושים את זה?

  • הכינו רשימה מפורטת. לפני שאתם יוצאים לקניות, קחו כמה רגעים והכינו רשימה מסודרת של כל הפריטים שאתם צריכים. בדקו את הרשימות שהילדים קיבלו מבית הספר, והשוו לרשימות מהשנים הקודמות. כך תוכלו להיות בטוחים שלא תשכחו שום דבר.

  • בצעו מיון מקדים. עברו על הציוד מהשנה שעברה ובדקו במה ניתן להשתמש שוב, ומה צריך להחליף. ייתכן שתגלו שיש לכם מספיק עפרונות, מחקים או דפדפות שלא נעשה בהם שימוש. כך תוכלו לחסוך כסף ולמנוע רכישה כפולה.

  • תכננו תקציב מראש.  קניות כלי כתיבה יכולות להיות יקרות. הגדירו תקציב מראש והשתדלו לעמוד בו. בדקו חנויות שונות והשוו מחירים. לעיתים קרובות תוכלו למצוא מבצעים טובים באינטרנט או בחנויות סטוק גדולות. קניות בלתי מתוכננות עלולות להוביל לרכישות מיותרות ולהוצאה כספית גבוהה. היצמדו לרשימה שהכנתם ולתקציב שקבעתם.

  • ערכו קניות מוקדמות. אל תחכו לרגע האחרון. ככל שתקדימו, כך תמצאו מבחר רחב יותר, ופחות לחץ ועומס בחנויות.

  • אל תיקחו את הילדים. עם כל הפיתוי לקחת את הילדים ל"יום כיף" של קניות, נסו להימנע מכך. כשהילדים קטנים אפשר בהחלט ללכת ולרכוש עבורם הכל בבוקר אחד, מבלי "לסחוב" אותם איתנו. וכשהילדים בגיל הנעורים? ציידו אותם ברשימה ובתקציב מוגדר מראש, ותנו להם את ליהנות מרכישה עצמאית. הזדמנות טובה לחינוך כלכלי ותעדוף צרכים מול רצונות.

  • אל תתפתו למותגים יקרים. כלי כתיבה ממותגים יכולים להיות יקרים מאוד. פעמים רבות ניתן למצוא מוצרים דומים באיכות טובה ובמחירים נמוכים בהרבה. השתדלו לא להתפתות לפריטים יקרים רק בגלל שהם נחשבים "מגניבים" יותר. שוחחו עם הילדים לפני כן. אם הדבר חשוב להם מאוד ואתם מסכימים, החליטו יחד אילו מוצרים ממותגים כן תרכשו, ועל אילו אפשר לוותר. לדוגמא: אפשר לרכוש תיק מותג איכותי, אך לוותר על מוצרי כתיבה ממותגים שעולים פי שלושה מהרגילים.

  • בדקו את המבצעים לפני הקנייה. מה עומד מאחורי המבצע "מחדד איכותי בשקל"? ככל הנראה מחירים גבוהים של שאר המוצרים בחנות. בדקו מספר מחירים לפני הרכישה, ואל תתפתו לכל מבצע. יתכן שתשלמו שקל על מחדד, ובמקביל באותה החנות תאלצו לשלם 50 ₪ על קלמר פשוט.

  • רכשו מלאי, אבל אל תעמיסו. הורים רבים נוטים לרכוש בכמויות גדולות יותר בגלל המבצעים, על מנת להימנע מרכישה בחנות המקומית היקרה במהלך השנה. יש לכך יתרונות ברורים, אך חשוב לא להעמיס. לעיתים יצירת מלאי גורמת לכך שהילדים לוקחים עוד ועוד מהמלאי הקיים בבית, ולא שומרים כראוי על מה שכבר יש בקלמר. למדו את הילדים את החשיבות של שמירה על הקיים, ובמקביל ארגנו את המלאי במדף גבוה, כך שיהיה נגיש פחות לילדים הקטנים.

רכישת כלי כתיבה וציוד לבית הספר יכולה להיות חוויה נעימה וחסכונית, אם ניגשים אליה בצורה נכונה ומסודרת. בעזרת תכנון מראש תוכלו לחסוך כסף וזמן, ולהבטיח שלילדיכם יהיה כל מה שהם צריכים לשנת לימודים מוצלחת.

יש לכם טיפים משלכם לרכישה נכונה של כלי כתיבה וציוד לבית הספר? כתבו לנו בתגובות.

מחר ההגרלה! טיול רייזרים משפחתי במתנה: הירשמו לעולם הילדים, קבלו שבוע חינם והיכנסו לכל הגרלות הקיץ >>>
תגיות:תחילת שנהשנת הלימודיםכלי כתיבהתכנון כלכלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה