חדשות בארץ

איראן דחתה את קריאת ארה"ב לשמור על איפוק; גלנט: "האויב ישלם מחיר כבד אם יתקוף"

ארה"ב העבירה מסר לאיראן באמצעות מספר מדינות, אך קיבלה תשובה שלילית. ראש הממשלה בנימין נתניהו יכנס את הצמרת הביטחונית. שר הביטחון גלנט: "ערוכים לעבור במהירות להתקפה"

כיפת ברזל בדרום הארץ (צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90)כיפת ברזל בדרום הארץ (צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90)
אא

דריכות לקראת התגובה האיראנית לחיסול איסמעיל הנייה בטהראן. ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי יכנס הערב (ראשון) את ראשי מערכת הביטחון להתייעצות ביטחונית.

בארה"ב, ה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי בשעות האחרונות הממשל האמריקני פנה למדינות באירופה, ולמספר מדינות ערביות, בדרישה שיבהירו לאיראן כי "מתקפה משמעותית כנגד ישראל תגרור תגובה הולמת, ועל כן עדיף שאיראן תשמור על איפוק".

רשת אל מיאדין הלבנונית, המזוהה עם חיזבאללה, היא הראשונה שהגיבה ודיווחה כי "איראן תגיב בצורה שתחצה את הקווים האדומים של ישראל. איראן דחתה את המאמצים הכבדים של ארה"ב ודיפלומטים בעולם הערבי למתן את תגובתה על חיסולו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה".

שר הביטחון יואב גלנט, שסייר היום ביחידה הטכנולוגית בצה"ל, מסר כי "אנחנו ערוכים חזק מאוד בהגנה, ביבשה ובאוויר, ואנחנו מוכנים לעבור במהירות להתקפה או לתגובה. אנחנו נגבה מחיר, כפי שאנחנו עושים בימים האחרונים מהאויב. אם הוא יעז לתקוף אותנו הוא ישלם מחיר כבד".

כרטיסים לתרי"ג, טיול רייזרים, 1,000 ש"ח במזומן, ועוד ספרים רבים בהגרלות הקיץ של עולם הילדים + שבוע חינם גלישה. לחצו כאן להרשמה >>>
תגיות:איראןיואב גלנטכוננות ביטחונית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה