חדשות בארץ

גורם ישראלי: "חשש שהתקיפה המשולבת תימשך מספר ימים"

בישראל ממשיכים להיערך לתקיפה משולבת של איראן וחיזבאללה. אותו גורם אמר ל-NBC: "ינסו לשחוק אותנו". ארה"ב העבירה מסר לאיראן שלא כדאי לה לתקוף

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

בישראל ממשיכים להיערך למתקפה אפשרית מצד איראן וחיזבאללה. על פי גורם ישראלי ששוחח עם NBC News, המתקפה המשולבת עלולה להימשך מספר ימים, ובישראל כבר נערכים אליה.

לטענת אותו גורם, ישראל חוששת מתקיפה שלא הייתה כאן בעבר – הכוללת טילים וכלי טיס בלתי מאוישים שעלולים להיות משוגרים באופן רצוף כתגובה לחיסול מנהיג חמאס איסמעיל הנייה ומפקד חיזבאללה פואד שוכר. "הם ינסו לשחוק אותנו", הוא הוסיף.

כזכור, ישראל חיסלה את שוכר בפרברים הדרומיים של ביירות בשלישי שעבר, זאת לאחר שהיה חלק ממבצעי הטבח שהוביל לרצח ילדים במג'דל שמס. חיזבאללה הכחיש, ושעות אחר כך חוסל הנייה בטהרן ביום רביעי, לאחר שהשתתף בטקס ההשבעה של הנשיא האיראני החדש, מסעוד פזשקיאן. על פי דיווחים, ייתכן שגורמים איראנים סייעו למוסד בחיסול.

בעקבות חיסולם, באיראן הודיעו כי הם מתכוונים לנקום. מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, סיפר כי ישראל תסבול בתקיפות הבאות, לאחר שהתקיפה ב-14 באפריל הסתיימה כמעט ללא נזק ממשי. איראן שיגרה אז 300 טילים בליסטיים, טילי שיוט וכטב"מים במטחים צפופים, כשהרוב המכריע יורט על ידי כוחות ישראליים ואמריקאיים.

כעת, לפי אותו גורם ישראל, התקיפות עלולות להימשך מספר ימים. חיזבאללה יתקוף מהצפון בעוד את הנשק ארוך הטווח תשגר איראן מכיוון מזרח, כך שמדובר יהיה בתקיפה משולבת. אתמול שלחה ארצות הברית מסר לאיראן לפיו אם היא תתקוף את ישראל, ארה"ב תגיב בעוצמה. גם הכוחות הבריטיים משתפים פעולה ומפטרלים באזור כדי למנוע תקיפה. על פי דיווחים שמגיעים הלילה, מספר ההרוגים בעזה עומד על 40,000 בני אדם, מה שגורם לתושבי עזה לצאת נגד יחיא סינוואר בגלוי, ולדרוש ממנו שיביא להפסקת המלחמה.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מתקפה על ישראלתגובת אירןתגובת חיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה