חדשות בארץ

הותר לפרסום: אברהם סומיכי הי"ד הוא הנרצח השני בפיגוע בחולון

הנרצח השני בפיגוע הדקירה שהתרחש בחולון הוא אברהם סומיכי הי"ד, בן 77, שנרצח בזמן ששהה בתחנת האוטובוס ברחוב משה דיין בעיר

זירת הפיגוע (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)זירת הפיגוע (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
אא

הבוקר (שני) הותר לפרסום שמו של הנרצח השני בפיגוע הדקירה בחולון: אברהם סומיכי הי"ד בן 77 נרצח בעת ששהה בתחנת האוטובוס ברחוב משה דיין. צוותי החירום וצוות הרופאים בבית החולים וולפסון נלחמו על חייו, אך מצבו התדרדר והם נאלצו לקבוע את מותו. 

סומיכי הותיר אחריו אישה, שני ילדים וחמישה נכדים. הוא הובא למנוחות אמש בבית העלמין בחולון.  

אתמול התקיימה הלוויתה של רינה דניב הי"ד, שנרצחה גם היא בפיגוע. בעלה, שמעון, שנפצע אף הוא, הגיע להלוויה באלונקה באמבולנס היישר מבית החולים. 

שמעון נפרד מאשתו שנרצחה בעת שצעדו יחד ברחוב: "באנו להיפרד מאישה יקרה ואהובה, דמות מאוד כריזמטית. רינה הייתה הבוסית של משפחת דניב היא הייתה סבתא שידעה להעניק אהבה לנכדים גם במתנות האין סופיות. כל בוקר הייתה יוצאת איתי לצעדות, יחד שברנו שיאים וניצלנו כל רגע בחיים. רינה ידעה להתאים ארוחה לכל אחד ואחד במשפחה בארוחת שישי. האובדן שלך קשה ועמוק, השארת לנו את המורשת שלך והזיכרונות הטובים. תנוחי על משכבך בשלום". 

הבן עוז ספד לאמו: "אמא שלי. אני לא מסוגל להאמין שאת לא פה איתנו. לא מסוגל לעכל. איך מתמודדים עם הבשורה הקשה? למה דווקא את, אמא שלי? אני אדבר על אמא בלשון הווה, קשה לדבר עליה בלשון עבר. אמא הכי טובה בעולם, הלב הכי גדול בעולם. 

"אוהבת לתרום ולהתנדב, תופרת צעיפים לחיילים, תמיד שם כשצריך. אמא ואבא אוהבים לצאת לעשות כושר. יצאים, הולכים קילומטרים. כמו כל בוקר, יצאו להליכה בסמוך לבית, קפץ עליהם מחבל שרצח בדם קר את אמא ופצע את אבא", הוסיף הבן כשהוא ממרר בבכי.

אנא קראו תהילים למען החטופים. הצטרפו אלינו לתפילה משותפת לשמירה והגנה על עם ישראל, וביחד נשפיע על ביטול הגזירה, לחצו כאן.

כרטיסים לתרי"ג, טיול רייזרים, 1,000 ש"ח במזומן, ועוד ספרים רבים בהגרלות הקיץ של עולם הילדים + שבוע חינם גלישה. לחצו כאן להרשמה >>>
תגיות:פיגוע הדקירהאברהם סומיכי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה