חדשות בארץ

חשש מפיגועי ירי בבקעה ובשרון: צה"ל תגבר כוחות ביישובי קו התפר

מחבלים ירו לעבר בתי היישוב בקעות. גורמי הביטחון: "התרעות על כוונת מחבלים לנסות לבצע פיגועי חדירה, בהכוונת חמאס ואיראן"

פעילות כוחות בבקעה, ארכיון (צילום: פלאש90)פעילות כוחות בבקעה, ארכיון (צילום: פלאש90)
אא

צה"ל תגבר היום (שני) כוחות ביישובי קו התפר בדגש על הבקעה וצפון השרון. זאת, בעקבות התרעה מודיעינית לביצוע פיגועי ירי ויתכן ואף חדירה ליישובים. הבוקר ירו מחבלים לעבר היישוב בקעות בבקעת הירדן. לא דווח על נפגעים. בצה"ל התקבלה החלטה לתגבר מיידית את היישובים, לאחר הערכות מודיעינית לפיהן איראן וחמאס העבירו הוראות למחבלים הארגון ביו"ש לבצע פיגועים בשטח ישראל.

כזכור, צה"ל הקפיץ בימים האחרונים מספר פלוגות מפיקוד העורף ומגדוד אריות הירדן, כדי לתגבר באופן מיידי את ההגנה על יישובי קו התפר באזור השרון. החיילים שהוקפצו לאזור לנו בימים האחרונים בתוך שטחי היישובים, במטרה לתת מענה מיידי ומהיר לאירוע.

יש לציין כי חוליית המחבלים מטול כרם שחוסלה בשבת בבוקר, התכוונה על פי ההערכות לבצע פיגוע חדירה בישראל. בגלי צה"ל דווח כי "איראן וחמאס מנסות בכל דרך למשוך את תשומת הלב הישראלית ליו"ש ולגרום לפריצת אינתיפאדה בשטחים. הן סבורות שכך יצליחו למנוע מתקפה ישראלית בלבנון".

על פי הדיווח, פיקוד מרכז סיכל מאז תחילת המלחמה כאלף פיגועים במתווה של מטעני תופת וחוליות ירי. למעלה מ-581 מחבלים חוסלו, כ-100 מהם בתקיפות מהאוויר. למעלה מחמשת אלפים מחבלים נעצרו, כשליש מהם אנשי חמאס.

כרטיסים לתרי"ג, טיול רייזרים, 1,000 ש"ח במזומן, ועוד ספרים רבים בהגרלות הקיץ של עולם הילדים + שבוע חינם גלישה. לחצו כאן להרשמה >>>
תגיות:בקעת הירדןסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה