סלבס בהתחזקות

כוכב הרשת הפתיע: "בחדר הכושר כולם שומעים מוזיקה, אני את הרב יגאל כהן"

כוכב הריאליטי לשעבר, אליאב אוזן, סיפר: "אין לי חבר חיצוני שאני יכול להתפרק איתו. יש לי המון המון חברים, אבל קודם כל זה הדיבור איתו"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"אני כל יום מדבר עם אלוקים, כל יום מתעטף בטלית, אני כל יום איתו. בתקופות הכי קשות אני מדבר אליו. אין לי חבר חיצוני שאני יכול להתפרק איתו. יש לי המון המון חברים, אבל קודם כל זה הדיבור איתו, קודם כל הכרת התודה. תודה על זה שהבוקר שלי הוא קרייסס, כי עובד איחר ולקוח התעצבן, אין לי כוח להתעצבן", כך אמר כוכב הריאליטי לשעבר, אליאב אוזן, בפודקאסט עם העיתונאית יפעל הללי אברהם.

"בחדר כושר כולם שומעים מוסיקה, אני שומע שיעור של הרב יגאל כהן. שעה אני איתו, כי הוא מדבר איתי כמו חבר. כל חיי גדלתי בבית כזה, אין לי אש בשבת, לא אכלתי משהו לא כשר. זה היה בייסיק", הוסיף. בהמשך הוא נשאל לגבי ההתחזקות שלו בתקופה האחרונה וענה: "בשנתיים האחרונות זה התקרב יותר, כי אתה מגיע למצבים שאתה לבד, היו מצבים שאני לבד. אתה כיכול להסתכל רק למעלה ולקבל עזרה, בין אם זה נפשי, סוציאלי, כלכלי.  מיליון ואחד דברים. כל בן אדם עובר דברים, גם אני".

לאחרונה חווה אוזן טראומה, עת קיבל את הבשורה על רצח לירון ברדה, שאותה הכיר. "חברה שלי עם החיוך של האושר, ככה את כתובה אצלי בטלפון", שיתף אוזן. "אתמול כשחיפשנו אותך כולם, עדיין האמנתי שהכל יהיה בסדר ואת מסתתרת שם בשטח ומחכה שמישהו יגיע לחלץ אותך מהמסיבה הארורה הזאת. אבל כבר בלילה התחילו להתפזר השמועות ובבוקר התעוררתי עם הפוסט הכואב של אבא שלך, שטורפי האדם והרוצחים בדם קר גזלו ברגע אחד את החיוך המאושר הזה שלך. לירוני, לנצח תישארי בלב שלנו".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:הרב יגאל כהןאליאב אוזן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה