חדשות בארץ

כוננות לקראת מתקפה איראנית: ביידן והאריס דנו בהיערכות לתמיכה בישראל

נשיא ארצות הברית וסגניתו עודכנו הלילה על האיומים של איראן ושלוחותיה, ודנו במאמצים הדיפלומטיים להרגעת המתיחות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן וסגניתו המועמדת לנשיאות קמלה האריס קיבלו הלילה (שלישי) עדכון על "האיומים של איראן ושלוחה". בציוץ ברשת החברתית X ציין ביידן כי "דנו במאמצים הדיפלומטיים להרגעת המתיחות האזורית ובהכנות לתמיכה והגנה על ישראל - אם תותקף שוב".

על פי ההערכות בישראל ובארצות הברית, מתווה ותזמון התקיפה האיראנית עדיין לא ידועים. במקביל לאיומי איראן, ישנם גם איומים שמגיעים מחיזבאללה, שעדיין לא הגיבה בעצמה באופן משמעותי על חיסולו של  פואד שוכר, המפקד הצבאי הבכיר ביותר בארגון הטרור.

על שער העיתון הלבנוני "אל-אחבאר" המזוהה עם חיזבאללה, הופיעה הבוקר תמונתה של תל אביב עם הכיתוב "במוקדם או במאוחר העונש יגיע".

ב"וול סטריט ג'ורנל" דווח כי בימים האחרונים איראן מניעה משגרי טילים ועורכת תרגילים צבאיים, מה שככל הנראה מצביע על כך שטהרן נערכת למתקפה בימים הקרובים.

ההערכות בממשל האמריקני היא כי התקיפה האיראנית תלווה במתקפה משולבת של חיזבאללה.

שר ההגנה של ארצות הברית לויד אוסטין שוחח הלילה שוב עם שר הביטחון יואב גלנט. השניים הסכימו כי המתקפה שעות קודם לכן על הבסיס האמריקני עין אל-אסד בעיראק היא "הסלמה מסוכנת, שהדגימה את תפקידה מערער היציבות של איראן באזור". עוד נמסר מהפנטגון כי אוסטין עדכן את גלנט לגבי "צעדים לחיזוק הנוכחות הצבאית של ארה"ב באזור".

 

כרטיסים לתרי"ג, טיול רייזרים, 1,000 ש"ח במזומן, ועוד ספרים רבים בהגרלות הקיץ של עולם הילדים + שבוע חינם גלישה. לחצו כאן להרשמה >>>
תגיות:מלחמהאירן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה