חדשות בארץ

הלחימה בעזה: צה"ל חיסל קצין מבצעים בחמאס שעסק בהברחת אמל"ח

כלי טיס של חיל האוויר חיסל את מוחמד מחאסנה, ששימש כקצין מבצעים בחמאס ועסק בהברחת ציוד צבאי לארגון הטרור. ביממה האחרונה חיסלו כוחות צה"ל כ-45 מחבלים ברחבי הרצועה

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

(קרדיט: דובר צה"ל)

כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל אמש (שני), בהכוונה של אגף המודיעין, את מוחמד מחאסנה, ששימש כקצין מבצעים בתחום ההברחות בחמאס.

במסגרת תפקידו פעל מחאסנה להברחת והכנסת ציוד צבאי, ששימש את חמאס לצרכי טרור. בצה"ל ציינו כי הוא עסק בעיקר בהברחות במרחב הימי, אך גם בהברחות במנהרות ובמעברי הגבול: "סיכולו מהווה פגיעה ביכולת ההברחות של ארגון הטרור חמאס לשטח רצועת עזה".

בתוך כך, צוותי הקרב של חטיבות 'ירושלים' (16) ו'הראל' (10), ממשיכים בפעילות המבצעית במרחב מסדרון מרכז הרצועה תחת פיקוד אוגדה 252. במהלך היממה האחרונה חיסלו הלוחמים כ-20 מחבלים בקרבות פנים אל פנים ובתקיפות של חיל האוויר.

(קרדיט: דובר צה"ל)

במקביל, כוחות אוגדה 162 ממשיכים לפעול במרחב רפיח. במהלך היממה האחרונה הכוחות חיסלו מעל ל-25 מחבלים.

בפעילות של חטיבת הנח"ל, חיסלו לוחמי צה"ל כעשרה מחבלים שהיוו איום על הכוחות. כלי טיס של חיל האוויר השמיד מספר תשתיות טרור. במהלך הפעילות, בוצע ירי נ"ט לעבר הכוחות. מטוסי קרב תקפו את המבנה ממנה בוצע הירי, וחיסלו את המחבל שירה על הכוחות. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים בקרב כוחות צה"ל.
 

כרטיסים לתרי"ג, טיול רייזרים, 1,000 ש"ח במזומן, ועוד ספרים רבים בהגרלות הקיץ של עולם הילדים + שבוע חינם גלישה. לחצו כאן להרשמה >>>
תגיות:חמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה