חדשות בארץ

80% מעובדי אונר"א קשורים לחמאס. המדינה תנסה לגרש אותם מהארץ

ארבעה מתוך חמישה עובדים קשורים בצורה זו או אחרת לארגון הטרור. כשתוצאות הבדיקה לא הותירו מקום לספק: "נוציא אותם מחוץ לחוק ונגרש את כל פעיליו ממדינת ישראל"

אונר"א (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)אונר"א (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

אחרי שועדת החקירה המיוחדת של האו"ם, שמונתה כדי לבחון את מעורבותם של עובדי אונר"א בטבח בעוטף, מצאה כי "אצל לפחות 9 עובדים נמצאו ראיות לכאורה כי יתכן שהיו מעורבים במתקפה. העובדים יפוטרו מעבודתם בארגון", בישראל מנסים להוביל למצב שבו עובדי אונר"א מגורשים מהמדינה.

הועדה התמקדה בעשרה חשודים, ולכן מדובר במספרים גבוהים במיוחד. חברי ועדת החקירה הודיעו כי במקרה אחד "לא נמצאו ראיות כלל", ואותו חבר צוות ימשיך בתפקידו. בשל הממצאים, יו"ר יהדות התורה, שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, הודיע הלילה כי הוא מנסה להוביל מהלך כזה, לגירושם של כל הפעילים מהארץ.

"אונר"א הוא ארגון טרור שפועל תחת מסווה של ארגון הומניטרי. כשר הבינוי והשיכון, אני פועל בימים אלה על מנת לסלק את אונר"א מאדמות המדינה. אני שב וקורא לראש הממשלה ולחבריי השרים, לפעול על מנת להוציא את אונר"א מחוץ לחוק ולגרש את כל פעיליו ממדינת ישראל", אמר.

מערכת הביטחון זיתה כי מתוך כ-12 אלף עובדי אונר"א בעזה, 440 פעילי חמאס – מדובר ב-3.6%, שזה עדיין מספר לא מבוטל. למה? כי נמצא שעוד 2,000 נוספים הם פעילי חמאס רשומים, אך לא חברים בזרוע הצבאית. בתחקיר נמצא שלעוד 7,000 עובדי אונר"א יש קרוב משפחה מדרגה ראשונה שפעיל כמחבל בחמאס. כלומר, אם לספור את כלל העובדים שקשורים בדרך זו או אחרת לארגון הטרור, מקבלים שכ-80% מהם קשורים לחמאס – ארבעה מכל חמישה.

כזכור, בחודש שעבר החליטו כ-100 ישראלים להגיש תביעה נגד הארגון בבית המשפט הפדרלי בניו יורק בטענה שזו נטלה חלק בטבח בישראל. הם טענו כי אונר"א הוא מערך של הלבנת כספים וחלק מכספי הסיוע הגיעו לארגון.

עוד נטען, כי אונרא אפשרה לחמאס לחפור מנהרות מתחת למטה הארגון ובכך "העלימה עין" והטבח שעומד להתבצע, מה שלא עולה בקנה אחד עם הטענה שמדובר בארגון סוציאלי.

כרטיסים לתרי"ג, טיול רייזרים, 1,000 ש"ח במזומן, ועוד ספרים רבים בהגרלות הקיץ של עולם הילדים + שבוע חינם גלישה. לחצו כאן להרשמה >>>
תגיות:חמאסעובדי אונר"א

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה