חדשות בארץ

פיגוע דקירה במחסום המנהרות: שוטרת מג"ב נפצעה קל

מחבל ירד מאוטובוס שנעצר לבדיקה במחסום ודקר את השוטרת באמצעות מברג. חוסל על ידי אנשי הביטחון ובכיסו נמצאה סכין. המחבל תושב בית לחם

זירת הפיגוע (צילום: דוברות זק"א)זירת הפיגוע (צילום: דוברות זק"א)
אא

מחבל פלסטיני, מוחמד ריזק חמאש, ממחנה דיישה בבית לחם, חוסל היום (שלישי) במחסום המנהרות שבעוטף ירושלים, לא לפני שהספיק לדקור שוטרת מג"ב, שנפצעה באורח קל. המחבל חוסל על ידי אנשי כוחות הביטחון הפועלים במחסום. 

יוני אוחיון, חובש איחוד הצלה, מסר: "הייתי בנסיעה בכביש המנהרות והתקבל דיווח ממוקד איחוד הצלה על פיגוע במחסום. הגעתי לזירה והענקתי סיוע רפואי ראשוני לצעירה כבת 20 שפונתה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כשמצבה בשלב זה מוגדר קל ויציב".

מהתחקור הראשוני עולה כי אוטובוס פלסטיני נעצר לבדיקה במחסום. המחבל ירד מהאוטובוס ודקר את השוטרת באמצעות מברג, בטרם חוסל בירי. על גופו נמצאה גם סכין.

אין זו פעם ראשונה שמחבלים מנסים לפגוע בשוטרי מג"ב שמוצבים דרך קבע במחסום או באזרחים העוברים דרכו. בחודש נובמבר שעבר שלושה מחבלים ביצעו פיגוע ירי, בו נרצח רב"ט אברהם פטנה, בן 20, מחיפה, לוחם בגדוד ארז, חיל המשטרה הצבאית.

תחקיר הפיגוע העלה כי שלושת המחבלים תושבי חברון היו בדרכם לירושלים לבצע פיגוע גדול. הם עוררו את חשדם של הבודקים הביטחוניים במחסום שביקשו מהם לצאת המרכב. המחבלים הגיבו בירי, ובחילופי אש במקום חוסלו על ידי שוטרי מג"ב.

כרטיסים לתרי"ג, טיול רייזרים, 1,000 ש"ח במזומן, ועוד ספרים רבים בהגרלות הקיץ של עולם הילדים + שבוע חינם גלישה. לחצו כאן להרשמה >>>
תגיות:פיגועמחסום המנהרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה