חדשות בארץ

סמוך למבנה של אונר"א: הושמד ברצועה המשגר ממנו נורו רקטות לגן יבנה

מחבלי חמאס הציבו משגר ליד מבנה המשמש לחלוקת מזון לתושבי דרום עזה. צה"ל שב לפעול בבית חאנון ובסביבתה, עקב זיהוי משגרים ומחבלים במרחב

פעילות בעזה (צילום: דובר צה"ל)פעילות בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(דובר צה"ל)

דובר צה"ל בערבית קרא היום (רביעי) לתושבי עזה באזור בית חאנון והשכונות מנשייה ושיח' זייד לשהות במרחב מוגן. לפי הודעת צה"ל לעזתים: "חמאס וארגוני הטרור יורים רקטות מאזורכם לעבר מדינת ישראל. צה"ל יפעל נגדם בכוח ולאלתר. למען ביטחונכם - התפנו מיד למקלטים המוכרים במרכז העיר עזה".

בנוסף, צה"ל איתר והשמיד את אתרי השיגור שהוצבו סמוך למחסני סיוע הומניטריים של אונר"א בדרום הרצועה. מהם זוהו שלשום השיגורים לעבר מרחב לכיש ויישובי העוטף. בין היתר שיגרו המחבלים רקטות לעבר גן יבנה ויישובים סמוכים לאשדוד. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו באופן מדויק והשמידו את אתרי השיגור. על פי צה"ל, בתום התקיפה זוהו פיצוצי משנה, שהעידו על הימצאות של אמצעי לחימה נוספים.

(צילום: דובר צה"ל)

כמו כן, כלי טיס של חיל האוויר, בהכוונת מידע מודיעיני של אמ"ן, תקף סדנת ייצור אמצעי לחימה של חמאס והג'יהאד האיסלאמי במרחב ההומניטרי בדיר אל בלח.

ברפיח, לאורך היממה האחרונה, הכוחות השמידו תשתיות טרור וחיסלו מספר מחבלים שפעלו במרחב כנגד כוחותינו. צוותי קרב נכנסו גם למבנה העירייה. בפעילות במרחב מסדרון מרכז הרצועה, הכוחות חיסלו מספר מחבלים, בין היתר בשיתוף פעולה עם כוחות חיל האוויר ובקרבות פנים מול פנים.

כרטיסים לתרי"ג, טיול רייזרים, 1,000 ש"ח במזומן, ועוד ספרים רבים בהגרלות הקיץ של עולם הילדים + שבוע חינם גלישה. לחצו כאן להרשמה >>>
תגיות:מלחמת חרבות ברזלבית חאנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה