חדשות בארץ

ארדן: "שתיקת האו"ם היא אור ירוק לאיראן לתקוף בישראל"

גלעד ארדן סיים את תפקידו כשגריר ישראל לאו"ם ויוחלף על ידי דני דנון. בטקס הפרידה אמר: "השתיקה של האו"ם, כמו שתיקתו המבישה של העולם כשהנאצים החליטו על רצח העם היהודי"

ארדן (צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)ארדן (צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)
אא

שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן סיים הלילה (בין שלישי לרביעי) את תפקידו וישוב בימים הקרובים לישראל עם משפחתו. השגריר החדש דני דנון החל היום את תפקידו.

המשלחת הישראלית לאו"ם, יחד עם פדרציית ניו יורק, ציינה הלילה את תום הכונה של אדן והוא נשא דברים בפני מאות אורחים, בהם ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס.

ארדן נשא דברים בפני הנוכחים ואמר בין היתר: "איראן וגרורותיה מאיימות לתקוף את ישראל מכל כיוון. אנו לא נרתע ואלו שמנסים לפגוע בנו, ישלמו מחיר כבד וידנו הארוכה תגיע לכל מקום. אפילו היום כשאיראן מאיימת בגלוי 'להעניש' את ישראל', האו"ם שותק. איראן מפרשת את שתיקת העולם והאו"ם כמתן אור ירוק לתקוף את ישראל, וזה בדיוק כמו שתיקתו המבישה של העולם כשהנאצים החליטו בוועידת ואנזה על רצח העם היהודי".

השגריר היוצא שיתף את הקהל בשיחתו הראשונה עם מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, המרבה לצאת נגד ישראל: "עם כניסתי לתפקיד ישראל הגיעה לאחד ההישגים המרשימים שלה: 'הסכמי אברהם'. במהלך אותם ימים קיימתי שיחת נימוסין והיכרות עם מזכ"ל האו"ם לציון תחילת כהונתי. זו הייתה שיחתנו הראשונה והיה מצופה שתהיה חיובית ולבבית. לתומי חשבתי שמזכ"ל האו"ם יברך את ישראל על ההישג המשמעותי הזה ועל חתירתנו לשלום. שכן דו קיום הוא ערך מרכזי באו"ם. אולם נדהמתי כשכל מה שהיה למזכ"ל לומר לי הוא, שהוא מקווה שההסכם לא יבוא על חשבון הפלסטינים".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:האו"םגלעד ארדן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה