חדשות בארץ

נתניהו: "אנחנו מכים באויבינו ונחושים גם להגן על עצמנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בבסיס קליטה ומיון של צה"ל ונפגש עם מתגייסים. "אזרחי ישראל נמצאים בדריכות ואני מבקש דבר אחד, לשמור על אורך רוח וקור רוח"

נתניהו בסיור היום בבסיס קליטה ומיון (צילום: מעיין טואף/לע"מ)נתניהו בסיור היום בבסיס קליטה ומיון (צילום: מעיין טואף/לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (רביעי) בבסיס הקליטה המיון בתל השומר ונפגש עם מתגייסים חדשים לחילות השריון וההנדסה הקרבית.

בפתח הביקור, ראש הממשלה פגש את המתגייסים בשרשרת החיול רגע לפני עלייתם על מדים. לאחר מכן קיים שיח עם המתגייסים והשיב על שאלותיהם.

נתניהו: "אנחנו ממשיכים קדימה לניצחון. אני יודע שאזרחי ישראל נמצאים בדריכות, ואני מבקש דבר אחד - לשמור על אורך רוח וקור רוח. אנחנו ערוכים הן להגנה והן להתקפה, אנחנו מכים באויבינו ונחושים גם להגן על עצמנו".

עוד אמר ראש הממשלה למתגייסים: "אני רוצה קודם לומר מילה לחיילי צה"ל בסדיר ובמילואים: אתם הגב של האומה. אנחנו נותנים לכם את הגיבוי המלא, אנחנו גאים בכם, אנחנו מצדיעים לכם, אנחנו מגבים אתכם בכל צעד ובכל שעל".

"אתם שמצטרפים היום, אתם מצטרפים היום לדור הניצחון. אתם מצטרפים לשני חילות שהיינו נוהגים לשיר אחרי מלחמת ששת הימים: 'השריון עשה היסטוריה׳ - וגם הנדסה קרבית. היום השריון וההנדסה הקרבית עושים היסטוריה. פשוט משנים את פני המערכה. אתם מובילים את ההכרעה בתמרון הקרקעי, וכולם, כל מי שחשב שעבר זמנם ובטל זמנם, כולם היום מורידים את הכובע ואומרים ׳עבודה מדהימה׳. אתם באים לזרוע ההכרעה של מדינת ישראל".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:בנימין נתניהוהאיום האיראניבקו"ם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה