סלבס בהתחזקות

משפחת בוזגלו החליטה: "אין טלפונים בשבת. יש חיבור לקב"ה"

מירן ומאור בוזגלו סיפרו: "מזל שיש את השבת. היא גרמה לכל המשפחה לעזוב טלפונים ולהתמקד במשפחתיות"

מאור ומירן בוזגלו (צילומים: בן דורי, פלאש 90)מאור ומירן בוזגלו (צילומים: בן דורי, פלאש 90)
אא

בני הזוג ואושיות הרשת, מאור ומירן בוזגלו, מצהירים על החלטה שקיבלו לאחרונה: להתנתק מטלפונים בשבת. השניים סיפרו בעבר כי התקרבו לדת והחליטו לרשום את ילדיהם לבית ספר דתי, וכעת הם מנסים להתחזק בשמירת השבת.

"מזל שיש את השבת. היא גרמה לכל המשפחה לעזוב טלפונים ולהתמקד במשפחתיות", אמר מאור. אשתו מירן הבהירה ממה הכל התחיל. לדבריה, "עשינו חוק בבית, יומיים בשבוע בלי טלפון. אם לא שמים גבולות לילדים הם נשאבים. הדור של היום, מה לעשות, הוא דור של טלפון. אמרתי להם שיש לי רעיון, שאמא בלי טלפון בשבת אז שיקחו את שישי שבת".

"הטלפון כבר לא מעניין אותם, הם לא מחפשים אותו", הוסיפה. "אני עושה את זה גם מבחינת הדת, לשמור שבת, כי יש לי חיבור לדת ולקדוש ברוך הוא. זה הרבה לנפש, לרוגע".

בוזגלו סיפר כי לאחרונה החל להניח תפילין, במה שנראה כמו עוד צעד בדרך לשמירת שבת. בשיחה עם עיתון "ישראל היום" סיפר: "בית ספר דתי ממלכתי זה יותר קליל ובעיקר ערכים, כיבוד הורים, ומלמד להכיל ולקבל את האחר ומאוד התחברנו לזה. כמובן שעוד צפויים לנו קשיים בעתיד. בכלל, בחיים כל דבר שהוא קיצוני הוא לא בריא. הכל זה עניין של איזון. הנפש צריכה דברים, ואין כמו התורה למלא אותה ולחזק אותה באמונה.

"לקחתי על עצמי הנחת תפילין בזכות הבן הגדול שלי, שראיתי כמה זה חשוב לו. אמונה תמיד הייתה לי. בעולם תחרותי ומקצועי שדורש ממך דברים, קשה לשלב בו דת. זה מרגיש לא נוח לשחק בשבת ומצד שני לשמור שבת. היום זה בהחלט מאתגר כי אשתי שומרת שבת והילדים בלי טלפונים ואני משתדל להיות גם בלי, ולעשות כמה שאפשר. אני לא צריך לשחק בשבת כי פרשתי, והיום אני מקבל את המשפחה במלוא העוצמה וזה כיף וזכות גדולה. לשלב את עולמות המוזיקה וחיי הלילה זה מאתגר, אבל לקחת עבודה בשבת אני כבר לא לוקח. מי אמר שאני לא משתדל?".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:פלאפון בשבתמשפחת בוזגלו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה