חדשות בארץ

חיסול ברצועה: מפקד בחמאס ששוחרר בעסקת שליט

המחבל נאיל סכל ריצה בישראל מאסר עולם בגין מעורבות בפיגועים, לאחר ששוחרר לעזה פעל במסגרת "מטה הגדה" של חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון

לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

צה"ל אישר היום (חמישי) כי מחבל חמאס שישב בעזה והפעיל ממנה חוליות טרור ביהודה ושומרון, חוסל בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ.

המחבל נאיל סכל הותקף לפני כשבועיים ברצועת עזה, אולם עד היום לא היה ברור אם נפגע. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת "מטה הגדה" של חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת אמל"ח לחוליות טרור אשר קידמו פיגועים נגד ישראלים וכוחות צה״ל ביהודה ושומרון.

הוא נעצר לראשונה בשנת 2003 ונגזר דינו למאסר עולם בגין מעורבות בפיגוע התאבדות בישראל. בשנת 2011 שוחרר במסגרת עסקת שליט וגורש לרצועת עזה.

נמשכת הלחימה ברצועה

ביממה האחרונה צוותי הקרב של חטיבות גבעתי והנח"ל פשטו על אתרים צבאיים במרחב רפיח. הלוחמים חיסלו מחבלים בהיתקלויות מטווח קרוב והשמידו תשתיות טרור, ביניהם מבנה ממולכד באזור תל סולטאן.

לוחמי חטיבות ירושלים (16), הראל (10), וחטיבת האש 454 ממשיכים לפעול במרכז הרצועה. באחת הפעילויות, הלוחמים הכווינו כלי טיס שתקף והשמיד עמדת תצפית, ממנה פעלו מחבלים.

לאורך היממה האחרונה חיל האוויר תקף עשרות מטרות טרור ברחבי הרצועה. בין המטרות שהותקפו, מבנה צבאי ממנו בוצע ירי על כוחותינו, מחבלים חמושים, תשתיות צבאיות ועוד. בנוסף, מטוסי קרב תקפו והשמידו עמדת שיגור בצפון הרצועה, ממנה בוצע ירי לדרום הארץ לפני מספר ימים.

כרטיסים לתרי"ג, טיול רייזרים, 1,000 ש"ח במזומן, ועוד ספרים רבים בהגרלות הקיץ של עולם הילדים + שבוע חינם גלישה. לחצו כאן להרשמה >>>
תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזלסיכול ממוקד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה