חדשות בארץ

שריפה בצפון עקב נפילת רקטות, בורות שיגור אותרו בציר פילדלפי

חיזבאללה ממשיך בירי אל יישובים ומוצבי צה"ל בצפון וצוותי כיבוי מטפלים בשריפה ליד היישוב עבדון. צה"ל הגיב בגל תקיפות בדרום לבנון. מחבלים ברפיח השתמשו באזרחים כמגן אנושי

פעילות ברפיח (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברפיח (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל עדכן הערב (חמישי) כי זוהו 15 שיגורים מדרום לבנון אל הגליל המערבי. מרבית הרקטות יורטו, אולם אחת מהן נפלה סמוך ליישוב עבדון וגרמה לשריפה. כמו כן שני טילי בורקן שוגרו לעבר מוצב צה"ל בגבול הצפון, לא דווח על נפגעים.

דוברות כבאות והצלה מחוז חוף עדכנה כי הכבאים מטפלים בשריפת קוצים סמוך ליישוב עבדון ושלושה צוותי כיבוי הגיעו למקום ומונעים את התפשטות הדליקה.

צה"ל הגיב לשיגורים בתקיפה במספר מרחבים בדרום לבנון ובירי ארטילרי. התקשורת בלבנון דיווחה על סיכול ממוקד שביצע חיל האוויר הישראלי, באמצעות כטב"ם, בכפר ג'בין.

ברצועה נמשכת הלחימה על פי הכוונות של שב"כ ועל פי תוכנית לפגיעה בכל אתר ממנו משגרים המחבלים רקטות לעבר העוטף או לעבר כוחות צה"ל.

על פי צה"ל, הושמדו משגרים בסמוך למאגר הדלק הממוקם בציר פילדלפי. מאגר הדלק הינו המאגר המרכזי והגדול ביותר ברצועת עזה המשמש את תושבי הרצועה. כל פגיעה במתקן עלולה לסכן את חייהם של עשרות אלפי אזרחים עזתיים הנמצאים במרחב המאגר. בהשמדת בורות השיגור צה"ל לא פגע במאגר הדלק.

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו באופן ממוקד, ובהכוונה מודיעינית של אמ"ן ושב"כ, מתחמי פיקוד ושליטה אשר הוסוו במרחב בתי הספר "עבד אלפתח חמודה" ו"אלזהראא" בדרג׳ תפאח. במקום שהו מחבלי חמאס.

כוחות חטיבת הנח"ל הנלחמים במרחב רפיח איתרו בבתי מגורים מעברים בקירות, שנעשו על-ידי מחבלים, על מנת לעבור בין בתי האזרחים כמארב לכוחותינו, תוך שימוש באזרחים כמגן אנושי. בבית מגורים נוסף בלב השכונה אותר פיר בחדר האמבטיה, על-ידי רחפן.

כמו כן, מטוס קרב של חיל האוויר תקף חוליית מחבלים אשר הסתתרה בדירה ששימשה כתשתית טרור. בתקיפה חוסל סגן מפקד המערך האווירי של חטיבת רפיח.

כרטיסים לתרי"ג, טיול רייזרים, 1,000 ש"ח במזומן, ועוד ספרים רבים בהגרלות הקיץ של עולם הילדים + שבוע חינם גלישה. לחצו כאן להרשמה >>>
תגיות:חיזבאללהמלחמת חרבות ברזלרפיח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה